לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג לצפרדעים בלבד..=]=]


קווה קווה...... זה המשפט שלנו!

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

crazy frog זוהר נפרדת....:(


אוקי תקשיבו יש לי שתי בשורות אני לא יודת אם הן טובות או רעות או זה או זה תחליטו אתם:

 

אני ועופרי החלטנו לעזוב ראיתם כבר...:(

אנחנו ממש מצטערות לכן אני כאן להגיד משהו...

זאת אני זוהר..

אני ממש מעריכה את כל מי שתמך בי ובנו היתה לי חוויה אדירה להיות בבלוג......

אבל עכשיו מה לעשות נפרדים ועוברים ל..............

שכלול ממש ממש ממש מגניב:):):):):):)!!!!!!!:):):):):):)

אנחנו פותחות אתר עם משחקים..

כשנדע את הכתובת נודיע לכם.... והיי!

לכל מי שאוהב צפרדעים, עלי, יהיו צפרדעים באתר:)

נכון שאתם מרגישים ריקנות עכשיו אבל תחשבו על הצד החיובי בזה......

יהיו יותר משחקים יותר צפרדעים....חחח:)XD בקיצקץ אתר מטורף!

אז זהו הגיע הזמן להגיד שלום... אתכם נראה באתר

אוהבת: crazy frog ואל תשכחו ירוק עולה!!!!~!!!!~

 

 

נכתב על ידי , 8/9/2007 00:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcrazy frog..=]=]=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על crazy frog..=]=]=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)