לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בשביל כול העולם אתה סתם מישהו אבל בישביל סתם מישהו אתה כול העולם


הבלוג הכי פה ברשת זה לא בלוג רגיל זה כול מני משפטים ותמונות של גם אני ועל החיים שלי כמובן (למרות שהם משעממים) בבקשה צגיבו ותפיצו את הלוג בבקשהה!!:( :)

כינוי:  הנה זה כינוי יותר טוב בשבילכם??

בת: 30

ICQ: 277456646 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

מסיבת הפתעה


אתמול היה לי יום הולדת יאייייי :)  והיה ממש כיף (חוץ מהמסיבת הפתעה שהיא לא הייתה כזאת הפתעה כי ידעתי אליה, והם עשו לי גם שנה שעברה :) )

אבל היה כיף בטירוף והביאו לי פול מתנות מגניבות כול אחת יותר טובה מהשניה של ליפז היתה מהממת, של אלכס היתה מדהימה (מרוב שזה היה מדהים היא כמעט לקחה לי אותה :) חח..),של אלונה היתה ממש יפה,החולצה שהודיה הביאה לי(אני עד עכשיו איתה חחח..) אלגנטית וגם ממש נוחה אנחנו תאומות עכשיו (אני יודעת שהיא מבואסת מזה חח..P:  ),המתנה של קרינה הייתה מהממת ושל אליסה היתה משגעת הם הביאו לי דברים מדהימים.

אחר כך ראינו מזה סרט מפחיד שקוראים לו רעש לבן (דרך אגב מומלץ מאוד אם אתה בין חברות שלך אפשר לעשות להם נמק ביד או לעשות להם שטף דם נכון ליפז?? :)  ) זה מספר על אנשים שיוצרים קשר אם המתים עם מכשיר כולשהו שחכתי את השם שלו חח.. ד"א יש באמת מכשיר כזה!!! אמל'ה!!

ואחר כך בשביל שלא יהיו לנו סיוטים בילילה ראינו את שודדי הקאריביים 2 סרט טובבבב  ג'וני דפ אי לוב יוווווו!!!!!!!!!!!!

אורלנדו בלום (הוא של ליפז אז אני יגיד עליו שהוא רק יפה :)   ) 

אני אוהבת את החברות שלי ובמיוחד את בת דודה שלי מואהההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):)

נכתב על ידי הנה זה כינוי יותר טוב בשבילכם?? , 30/9/2007 17:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,165
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנה זה כינוי יותר טוב בשבילכם?? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנה זה כינוי יותר טוב בשבילכם?? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)