לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"או אהבה פתאום היא מתפרצת.."




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2008

"גם משיכה היא סוג של ר.ג.ש "


"גם משיכה היא סוג של רגש,הוא אמר לי".אני במצב כל כך על הפנים,כל כך עצוב לי מבפנים וריקני והפעם אני כבר לא יכולה להסתיר אני כבר לא הילדה של ה"חיוך המזוייף" שמחייכת לאנשים ומבחוץ הכל נראה בסדר,אני ילדה שמתקשה כבר להסתיר את הרגשות,הם צפים מעל השטח,הרי החרא תמיד צף מעל המיים כמו שאומרים וככה גם הרגשות.

אז הפעם לשם שינוי,לא מדובר רק באדון משה,אבל נספר לכם עליו כההתחלה לכל המצב המסריח הזה והדכאונות שיש לי ביומיים שלוש האחרונים.

אני ומשה המשכנו לדבר ובכל שיחה היה עושה את הרושם שהבחור שם עליי קצוץ,אגב פעם שעברה שהיייתי איתו כלומר,יום רביעי לפני שבועיים,היתה איזה שהי בחורה מהבסיס שלו שמקרצצת אחריו ומתקשרת אליו כל הזמן והיתה לי הרגשה משונה כלפיה,בכל אופן,אנחנו ממשיכים לדבר ומשבוע שעבר היתה לנו שיחה כזאת שזרמה לקטע שהוא לא מחפש חברה,ושהוא לא מחפש קשר רציני,כי לא בא לו בשלב הזה של החיים שלו,ושאני לא צריכה להתעסק ברגשות שלו או שלי כי זה סתם יכניס אותי לסרטים בקיצור הבהרתי לו או יותר נכון שיקרתי לו שקר לבן שגם אני לא רוצה חבר ולא בא לי עכשיו על קשר רציני אבל מתאים לי להשאר איתו בקשר ללא מחוייבות(שזה הכי לא מתאים,אז נכון שלא בא לי חבר אבל בא לי עליו ולא משנה באיזה צורה! ).ואז זרמנו לקטע של הלשכב אמרתי לו שהתגעגעתי אליו בקטע הזה ושאני ממש מתגעגעת אליו בכללי,שלחתי לו גם הודעות יפות שכרגיל לא היה עליהם תשובה ולמה? כי הוא לא הבין אותם כל כך או איך הוא אמר?שהוא יודע אבל מעדיף או בוחר להתעלם.

בקיצור השיחות היו בעלות אופי מסריח ומגעיל,כאלה ציניות,או שכאילו הוא עושה לי טובה שהוא מדבר איתי(אולי אני מגזימה אבל לא היה בהם את התשוקה שלו לדבר איתי),הוא התעניין ודיבר איתי על הכל אני לא אגיד שלא אבל לא יודעת איך להסביר.

בקיצור קבענו להפגש כשהוא יחזור לבסיס ולקיים את מה שהבטחנו לעצמנו ואם לא הבנתם עד עכשיו אז כן זה לשכב,לא שכבתי עם הבנאדם חצי שנה!!!! אתם קולטים?!?!הייתי מתה להרגיש אותו הוא הבנאדם שאני אוהבת ורק לו אני רוצה לשמור את כל כולי. התקשרתי אליו ביום שני שהוא חזר לבסיס,וכנראה שלא היה מצב כי הוא גם אמר לי,ואז יום למחרת שוב התקשרתי הוא אמר לי שהוא לא יודע ושאני אדבר איתו יותר מאוחר,התקשרתי שוב בערב,והוא נשמע עייף אז שאלתי אותו אם הוא עייף הוא אמר שכן ,ואז מרתי לו אז תלך לישון (בדקתי אותו,אם הוא מנסה להתחמק),אז הוא אמר כן גם לי נראה ואז אמרתי "טוב לא משנה"אז הוא אמר לי מה לא משנה ,דברי,אז אמרתי לו לא משנה עזוב אותך שטויות בקטנה רציתי לראות אותך אבל אם אתה עייף אז לא משנה,ואז הוא אמר תבואי אם בא לך אבל לא נהיה הרבה זמן ביחד בגלל שאני עייף ואני צריך לקום מחר מוקדם בבוקר,אמרתי לו גם לי יש תחיים שלי אתה יודע וגם אני צריכה לקום מחר מוקדם ואז אמרתי לו שאני מתארגנת ואני באה (כבר הייתי מוכנה עם הבגדים עליי,עם הריח הטוב המפוזר עליי,ועם הגוש סקסיות שלי שבוא נגיד לא היו מתעלמים בו ברחוב מבלי להשוויץ!).

שמתי עליי עוד כמה שפריצים של בושם,ויצאתי לדרכי בדרך אליו,אני חייבת להגיד רק לפני שאני ממשיכה שהיתה לי אינטואיציה שהוא מנסה להסתיר ממני משהו ושהוא לא רוצה שאני אראה משהו בבסיס ושהוא לא יכניס אותי לבסיס מהסיבה הזו.-וכמובן שהאינטואיציות שלי 80% מהמקרים תמיד צודקות.

הגעתי אליו לבסיס והתקשרתי אליו שאני בש.ג,היו שם בנות מצחקקות להם בש.ג וגם אליהם היתה לי תחושה.ואז אחת מהן שאלה אותי למי אני מחכה אז אמרתי לה ל'משה'.

באמת הייתי נראת שיא הטוב שהלכתי אליו !!!,כמו שאמרתי אפ'חד לא היה מתעלם ,השפרצתי סקסיות לכל מקום,ג'ינס קצר שבא עליי קטלני,חולצה צהובה לא חשופה אבל אחת שמשדרת ת'גוף שלי הכי יפה שאפשר,שיער פזור ,ריח טוב ובקיצור ש=ו=ס אמיתי.

הוא יוצא מהש.ג כשכל הבנות מוחאות לו כפיים אני יודעת מה,ואז הוא מדבר כמה דקות עם המפקד תורן אחרי שהוא ייבש אותי דקות אחדות,או עשרות דקות כבר לא זכור לי.ואז הוא יוצא עם המפתח,מסתכל עליי וישר נותן לי נשיקה בפה ראו עליו שהוא אפילו לא מהסס לשנייה על הפנים שלו ראיתי שאני מושכת אותו,ודיברתי בדיוק בטלפון אז הוא מתיישב באיזה מקום ואומר לי "יאללה ביי אני הולך" מה באתי לפה בשביל לראות אותך מדברת בטלפון או מה?אז אמרתי לו אל תעצבן אותי ואמרתי לחברה שלי שאני אדבר איתה כבר.ואז דיברנו מה קורה מניינים,הוא שוב התחיל להציק והתחלנו שוב לריב קצת מכות,והתנשקנו התנשקנו בלי סוף,ראיתי שהוא נמשך אליי כמו שהוא לא נמשך אליי נראלי כל התקופה שאני מכירה אותו,הוא רצה ללכת לקנות איזה משהו לשתות באיזה מכולת ואמר לי שנלך סיבוב אני הייתי מרוצה כי אולי הוא יבין מאיך שאנשים מסתכלים עליי ואת הערך שלי ואולי ככה סוף סוף הוא יקלוט שאני לא סתם בחורה,בקיצור אנחנו הולכים ובנים מסתכלים עליי והוא ישר לוקח לי ת'יד כאילו אני איזה חברה שלו,והגענו למכולת הוא שעה מנסה לשכנע אותי אם אני רוצה לשתות או מסטיק או סוכריה על מקל חחח הגעתי למצב שהתווכחתי איתו כבר,ויצאנו משם.כשבדרך חזרה ולפניה אני מראה לו את האמ'פי החדש שאחותי קנתה לי והוא שומע תשירים וצוחק וזה.קיצור נגיע לקטע המעניין כמו שאומרים.חזרנו חזרה למקום שלנו והוא לא הפסיק לנשק אותי אתם לא מבינים פשוט ולא סתם נשיקות קצרות אלא נשיקות ארוכות והוא מחבק והוא נוגע,ואז ראינו איזה שתיים מהבסיס שהוא היה צריך לפתוח להם אז הוא אומר לי כשהוא חוזר "איזה בסיס של רכלנים זה איזה מגעיל"אז אמרתי לו למה?אז הוא אומר לי בצחוק ובציניות כמובן "סתם אמרו לי מי זאת המכוערת הזאת?"..יאללה בס-דר.

הוא שוב התחיל לנשק אותי ,אהההה והכי חשוב לספרר כמובןן שזהוו נפטרתי מהמגנט,ישר איך שבאתי

החזרתי לו את המגנט ואמרתי לו שיש לי משהו להחזיר לו שעדיף שהוא לא יהיה אצלי,הוא ישר לקח והחזיר לי

נכתב על ידי , 11/7/2008 16:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~R~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~R~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)