לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(אין לי) ארץ אחרת

אני שייך?

כינוי: 

גיל: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

תאילנד מבצע מבצע (מבצע) סבתא


סיימנו את מבצע סבתא.

כלומר, סיימנו את מבצע מבצע סבתא - ולמעשה הבלוג הזה הוא חלק מ-מבצע מבצע מבצע סבתא (ויפה שעה אחת קודם).

 

מאירועי הפרקים הקודמים, למי שלא עוקב: בעקבות הסרט הישראלי הנודע 'מבצע סבתא' והסרט האמריקאי הלא-כל-כך-נודע חוץ מבתרגום המחריד שלו 'קדימה, תריץ אחורה', נולדה יוזמה של שק.לי (מוטו: אפילו המוטו שלנו חנוני!) לבצע "סווידינג" (Sweding במקור, בר רפאלי) - הסרטה מחדש באופן חצי-חובבני וחצי-בצחוק - של 'מבצע סבתא', אחד הסרטים הישראלים הגדולים בכל הזמנים, אם לא הגדול מכולם, כמובן בקטגוריית הסרטים שלגיבור יש שם של ממתק שגורם לעצירות.

 

התאספנו ברידינג ביום שישי ב-8 בבוקר עם חצאי קבוצות מאולתרות שהתאחדו במקום לידי קבוצות על ("לך יש מצלמה? לי יש כלבה שאפשר לשים עליה כובע אמבטיה ולהעמיד פנים שהיא סבתא!" ממש בוני וקלייד, יין ויאנג, שלמה וארצי).

 

לדרך יצאנו, עם מצלמתנו הצנועה ושאר ציוד 'אקראי' שאספנו כאביזרים - כאפייה, חליפת ג'ודו, אקדח צעצוע, מדי ב', דרגות סגן ואלוף, משקפי שמש, הכלבה הנ'ל+כובע אמבטיה, שפם מפלסטיק, גיטרה גזורה, טלפונים מקולקלים, והרבה מצב רוח טוב. מה עוד כבר צריך בשביל להפיק סרט? בטח שלא תסריט מדויק, תמליל, חזרות, ניסיון או ידע. ד'טס לוזר טוק, מה שנקרא.

 

הרעיון הבסיסי שעומד מאחורי הצילומים הוא לאו דווקא ליצור שחזור מדויק של הסרט, אלא הפקה שמגוכחת בחובבנותה המתיימרת. אבל היי, בנינו על זה מדינה, אין סיבה שלא נצלם (מחדש) סרט אחד ככה. הצילומים עצמם עברו ברוח טובה, אם כי בחום רב. גיליתי (לא ששכחתי!) שאני שחקן מוכשר מאין כמותי, ושכדאי לאל פצ'פצ'ינו שייזהר, לפני ברוך מאשפז אותו. כמובן שהצלמים, שאר השחקנים והרצפה העקומה קצת עמעמו את הזוהר שלי (אם אכן כך קרה). היו כמה קבוצות - פחות מהמצופה באופן כמותי, אבל יותר מהמצופה בגיוון החברתי - קבוצת בנות 14, הורים+ילד צעיר 'חובב צילום' לדבריהם ("אה, אני פה בשביל הבן שלי. הוא פשוט חולה על הדברים האלה. היי, אנדרטייקר, אפשר חתימה?"), וכמובן כ-15 מרכיבי משקפיים מיחידות מודיעין שונות, בלי שום דבר יותר טוב לעשות. סלבריטאים שהובטחו הבריזו (ככה זה סליבריטאים, אין מה לעשות) אבל לפחות היה סביח בסוף. בכל אופן, את תוצרי כלל הקבוצות יערכו המארגנים (מתישהו) לידי רצף אחד קוהרנטי-באופן-יחסי. אז סטיי פוסטד.

 

לתהליך ה*מעקב* אחרי האירוע, אגב, קראנו (לפי אותה החוקיות) *מבצע* מבצע מבצע סבתא. ומכאן - סיומו ב'תאילנד'.

 

לינקים רלוונטים:

 ומכיוון שזה בכל זאת הבלוג שלי, אני אנצל את הבמה קצת לקשקש על דברים אחרים שספק אם מעניינים מישהו אחר (היי, גם בוב עשתה את זה): בישלתי ארוח'ע שיצאה, כרגיל, מספיק אוכל לחמישה אנשים ולא לאחד. בנוסף, גיליתי שלכל סיר אכן יש מכסה, ואם עושים תנועה לא נכונה הוא עלול ליפול על הרגליים היחפות. מזל שלי שיש לי אינסטינקטים של נינג'ה והצלחתי לחמוק מהמכסה; המכסה עצמו היה פחות בר-מזל ועכשיו הוא שבור. ומכאן: לא לכל סיר יש מכסה, מעתה. מחר משמרת שבת אחרונה ככה'נ.

 

אה, במסגרת האירועים השותפים שאנחנו עוקבים אחריהם - קבענו תאריכים לשביל ישראל - מיום השחרור (25.9) עד יום כיפור (8.10). קצת פחות משבועיים ללכת מקיבוץ דן עד הסלון בבית. זה גם סתם את הגולל על שבוע/שבועיים נוספים של קבע, וכנראה שטוב שכך. הגיע הזמן להמשיך הלאה. ממ, ובנוגע לדירה, 3 המועמדים 'לרשת' אותה פרשו בבת אחת בתוך שלושה ימים. עכשיו צריך לראות מה עושים עם זה.  

 

בברכת "הנה סבתא ש'ך, יא הומו",

 

סלע

נכתב על ידי , 22/8/2008 21:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,560
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החיים מעבר לים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsella.rafaeli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sella.rafaeli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)