לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים, מבעד לעיניים הירוקות שלי


אז לא רציתי ללכת לפסיכולוג, ולא רציתי להיפתח בפני אנשים בכללי- הרי בסופו של דבר הם סתם יפגעו בי, אז הלכתי לכיוון הוירטואלי... אנשים זרים שלא יכולים לשלוח יד ללב ולפגוע... לכו תדעו- אולי פה אני אמצא את מה שאני מחפשת...

Avatarכינוי:  Miss Emptiness

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

רציתי לכתוב


ממש רציתי לכתוב... כבר כמה ימים שאני רוצה לכתוב...

אבל איכשהו כשאני יושבת מול הדף אני לא מצליחה למלא אותו... אני נתקעת כמו עכשיו- סתם מושכת את המשפטים בלי תכלית...

יש מחר לאמא טיפול... זה כבר הטיפול השני יש עוד 6 בדרך.. מעצבן אותי שחזר לה הסרטן, מעצבן אותי שהגדילו את המינון של הכימותרפיה והחומרים שהיא מקבלת, מעצבן אותי שהיא מפתחת תופעות לוואי לכל דבר שהיא מקבלת, אפשר לומר שאני די עצבנית בכללי...

גם די מעצבן אותי שהלימודים שלי (כן אלה שאני לא רוצה) מתחילים במרץ ותכננתי לטוס בפברואר אבל בגלל הטיפולים אני לא יכולה לטוס לפני שמתחילים לי הלימודים...

וזה בעיקר מה שרציתי לרשום, אני חושבת שהוצאתי הכל אם יהיו עצבים נוספים אני אעדכן בהמשך

 

אה כן והחבר ממש אחלה עם כל העניין תומך ואוהב, טוב לי שיש לי אותו הפעם איתי ושאני כבר לא צריכה לעבור את זה לבד, למרות שלפעמים לא משנה אם אני אהיה בחדר עם הרבה אנשים אני עדיין ארגיש קצת לבד, אתם יודעים אין מה לעשות יש דברים שאף פעם לא ישתנו לא משנה מה...

 

נכתב על ידי Miss Emptiness , 9/11/2008 00:04   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Emptiness אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Emptiness ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)