לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love is dead


"אני מצאתי אותך, ואתה לא.... אני ראיתי את נשמתך, ואתה לא.... מתי תבין שאני אוהבת אותך?!" אופסי.. דופסי.... פופסי... זה לא הבחור הנכון!! ~טוב יאללה... מה אתם קוראים את זה?? ->תמשיכו במסע~ ותגגגגגגיייייייבבבבווווווווו..........


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אתם שונאים פוסטפריצה\? הא? נראה אתכם שונאים את זה D:


OO"

אני לבד. חדרה של מאיה.

מאיה נטשה אותי לטובת השירותים... .__.

ואני. בודדה. עושה פוסטפריצה חושני .. D:

מביטה ימינה, שמאלה, בלאגן. O___O

אבל חפיף. אני אשרוד. רק אני. והמחשב.

נשרוד יחדיו, מדמיינים את שנינו יחדיו על חוף הים,

הרוח הנעימה, וקול הגלים .. SS:

הו,

מאיהה למה נטשת אותי כאן לעזאזל?!!!

שיט. צרות. מאיה חוזרת.

תגיבו לה.. .__.

ז'תומרת. לי.

תמסרו לה לאבטח את הבלוג שלה יותר טוב.  O__O

אין לכם מה להגיד?

תגידו "להלהללה"

זה יעזור. ^________^

 

333>

נופרע. D:

נכתב על ידי , 16/9/2007 15:45  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



~*~%^בצפר^%~*~


 

חח.. סוף סוך בצפר.. כאילו אני לא יודעת עם אני שמחה או לא.. אני כמובן שמחה.. חח

אבל אני לא מרגישה שהתחלתי ת'שנה... ואני לא מרגישה שלא התחלתי יש לי מין הרגשה מוזרה כזאת...

וזה מעצבן אותי... אני לא יודעת מה להגיד אפילו לחברות כשהן שואלות אותי עם אני רוצה או לא רוצה.. אין לי סיבה זה פשוט מוזר וזהו...

 

אז ככה.. אני שמחה שאני בח' ושאני לא הכי קטנה בחטיבה.. חח.. אבל הזייניקים השנה ממש נמוכים וחננות שמנסים לא להיות....

ומה שהכי סבבא זה שיש לנו בכיתה עוד 4 בנות חדשות.. הן דווקא ממש נחמדות.. לפי מה שהן נראות... עוד לא ממש הכרתי אותן.. הן היו בשיחות עם מורות..

 

אז אני מקווה שכבר מחר אני יותר ידבר איתן... ואני לא מבינה למה אף אחד לא רצה להיצטלם היום.. הבאתי מצלמה ואף אחד לא הצטלם.. אוף זה היה כזה מבאס....

 

ואחרי בצפר היה מלחמת מים.. רק בגלל של עמית רצתה לישתות.. חחחחחחחחחחחחחח

איזה מוזר זה........

 

 

תגיבו.......

נכתב על ידי , 2/9/2007 21:22  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פגישת חברות.. חח XDD


 

חח.. פגישת חברות?! כאילו אני לא מבינה איזה שמות אני ממציאה...

 

אז אתמול בערב הלכתי לטופז... והיא הזמינה גם את יעל, רוני, נועה, הדר, ועדי. חח.... כאילו כמו שאמרתי "פגישת חברות"

ובהתחלה הייתה לי בעיה... איך להגיע ולחזור... אז קבעתי עם יעל שהיא מסיעה ואני מחזירה.. סבבא קבענו.. (זה היה כשהיינו בעיר... והכלנו ציפס) חח... ואז כשהיגענו הבייתה אז אני מתקשרת לשאול אותה שוב כאילו מתי.. איך.. מתי לצאת לאיפה...

והיא שואלת אותי עם כשאני מחזירה אני יכולה לקחת את רוני מהבית שלה... ולשים אותם אצל יעל (רוני בהתחלה לא הייתה צריכה לבוא)... אז אמרתי לה שאני ישאל את אבא שלי..והיו אצלנו אורחים וזה... וזה ממש חוצפה.. ואבא שלי לא רוצה לעשות סיבובים וזה... אז בגלל זה היא לא הסכימה לקחת אותי ושאני יחזיר אותה... בסוף כאילו באתי לטופז.. (אבא שלי הסיע) וישנתי אצלה.. חחח..

יואו איזה צחוקים היה.. עשינו תחרויות שטוטיות... וגם שמתי לנועה בחולצה במבה.. וזה... יואו.. ראינו את עדי אשכנזי...

היא קיבלה מכות מילדים..... חחחח מגיעה לה.. סתאם...

 

בסוף כשישנתי אצלה אז על מה דיברנו?? על ג'וקים... חח.. איזה מעניין אה??

 

בלה... בלה... בלה... בלה.... נימגר ישנתי אצלה אכלנו ארוחת בוקר כשקמנו... וראינו תוכנית על צביקה פיק המזעזע...

נכון הוא מזעזע??????.. כן... (שאלה רטורית)..

 

נכתב על ידי , 1/9/2007 15:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 484977986 

תמונה




905
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnoop Nute! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Snoop Nute! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)