לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Living easy, living free. Season ticket on a one-way ride.


It's a luscious mix of words and tricks

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

10/2017

He


אחרי סדרת פוסטים שעוסקים ב-זה חשבתי לכתוב פוסט אחד עליך. אז עברנו די הרבה אתה ואני. שנינו לא ממש מנוסים, אני לא בכלל. שנינו חסרי ביטחון. ואני, שלא היה לי משהו כמוך מעולם, ייתכן וביקשתי ממך קצת יותר ממה שיכולת לתת לי. עברתי כמה ימים של חוסר ודאות לגביך, לגביי, לגבי מה אני רוצה ממך. האמת שאחרי כמעט חודשיים אני לא באמת יודעת. אני יודעת שרציתי שאתה תדע. אני יודעת שייתכן שאולי רציתי שתדע כדי שתגיד לי ואז אני אוכל לומר שאני יודעת כי עמוק בפנים אני חושבת שאני יודעת, או אולי אני מפחדת להודות בזה בקול. כל החוסר ידיעה הזה, הבלבול הזה גרם להתנגשות חזיתית במה שאני הרגשתי כ-150 קמ"ש לפחות. הלב שלי התקשה לעמוד בזה ואני עדיין אוספת את הריקושטים.

 

אתה רזה יותר ממני. יש לך פגם קטן באף שבעיניי די מוסיף לך חן. אתה לא נינוח בתחילת הפגישות איתי וזה קנה אותי. אני לא נינוחה אף פעם בהתחלה. אתה לא מתייחס יפה במיוחד לכלב שלי או ללב שלי, אתה לא מספר לי הרבה, לא כמו שאני מספרת לך, או לפחות לא כמו שנדמה לי. אני אומרת לעצמי בראש ש: Constantly talking isn't necessarily communicating. אני רואה את ג'ים קארי וקייט ווינסלט יושבים במיטה. זו סצינה שנכתבה עלינו. אני תמיד מדברת, אתה מחייך, שותק, הרבה פעמים לא מבין אותי. זה מרגיש לפעמים כאילו שאנחנו מדברים בשתי שפות שונות שלא תמיד נקלטות באותו מישור בזמן. לפעמים לא תאמר לי כלום ולפעמים תתווכח איתי על הדבר האיזוטרי ביותר בעולם עד שאני אכריז שניצחת וצריך להוסיף לscore שאנחנו מנהלים (אבל אף אחד מאיתנו לא באמת זוכר מי מנצח לפיו). פעם אמרת לי שרק בגלל הפרצופים שלי אני צריכה לנצח. לפעמים נשכב במיטה ונדבר על כלום כי התעקשתי שנדבר, כי קשה לי לשתוק איתך. הפנים שלי מול שלך, השפתיים שלך מול שלי, הלב שלך פועם ואני מצליחה לשמוע אותו, אני ארגיש את הבל פיך מלטף את פניי. כשאתה בא אז כל האנרגיות שלי מרוכזות בך. אנחנו שוכבים שעות ומדברים, לפעמים הולכים לישון. קשה לי לישון לידך, למרות שמאז הקרע בינינו יותר קל לי לישון ולאכול לידך.

 

וה"קרע" הזה עליו אני מדברת, זה משהו שקשה לי לעכל אותו, בייחוד שרק התחלנו. התחלה אמורה להיות זמן כזה בו אתה רוצה להיות עם האדם השני, לא יכול לקבל מספיק ממה שיש לו. זה לא היה כך אצלנו. פחדתי להכניס אותך, שלחת לי מסרים שלא ידעתי לקרוא. וכשהכנסתי זה היה טוטאלי וזה אולי הפחיד אותך. לילות של חוסר שינה של דיונים על הכל ועל כלום, אתה בחצי השני במיטה, כמו שמעולם לא היה לי. הגוף שלי כמו שמעולם לא העזתי להראותו לאיש, תאורה מעומעמת, מיטה חצי מוצעת והריח שלך. ואז זה הגיע, התחלת לשחק לי עם המוח. גיליתי איך זה מרגיש לאבד רגשות שהיו לי ביום אחד. איך זה מרגיש שהאדם שבילית איתו כל כך הרבה זמן והרגשת שהוא מרגיש את זה גם, הפך לזוג עיניים ריקות שאת עושה הכל כדי לא להסתכל לתוכן. שאת לא יכולה להביט בו כי כל כך נפגעת. מלחשוב שאולי עכשיו הגעתי לחוף מבטחים, הבנתי שטעיתי ואני צונחת למטה מהר ואני זו שתצטרך להיות המצנח וזו שתופסת את עצמי. זה נהיה משחק מביך של כן-לא, שאני לא יודעת כבר מה נשאר מאותה הבחורה שהייתי. החלטנו שניתן לזה עוד הזדמנות. אני נכנסתי לזה במודע, ואני אומרת לעצמי שאני כבר יודעת. אני יודעת שזה לא יעבוד. אולי זה wishful thinking, כי שמתי לב שאני לא סומכת עליך יותר. אני חשדנית בהתחלה, אך כשאני סומכת זה טוטאלי וקשה לאבד את זה. והצלחת. אני בטוחה שאתה הולך להיפרד ממני, אבל יותר מזה, אני לא מצליחה שלא לחשוב מחשבות שנוטפת מהן קנאה. זה מגעיל אותי.

ואולי כמו שביונסה אמרה, כל מה שדרוש הוא עוד קצת זמן כדי להראות לי שאני יכולה לשוב ולסמוך עליך. ברור לי שאנחנו שני אנשים שונים לגמרי, סביר להניח שלא נעבוד לטווח הארוך, אני אולי שמרנית מידי בשבילך, אבל כרגע אתה טוב לי, או לפחות ככה אני חושבת. למרות מה שאמרו לי, למרות שהגוף שלי עובד על אוברדרייב, אני נותנת לך להיכנס. בוא, פגע בי, תן לאש שלך לשרוף את כל מה שיש בי. אני חזקה מזה. אני יכולה לגבור על הכל גם על לב שבור, אגו קצת פגוע, אהבה שנתתי ולא תחזור, אמון מנופץ. אני יכולה ואני אצא בצד השני מנצחת. ועדיין, בבקשה אל תפגע בי. לא בכוונה לפחות. תן לזה צ'אנס אמיתי. אני יודעת שאני מנסה לעשות את זה.

נכתב על ידי , 15/10/2017 23:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



See, I'm Smiling


תהליך המחיקה החל. אתה אפילו לא יודע. אני משדרת את המחשבות שלי, מתקשרת עם היקום בצורת שירים שאני משתפת. היא שמה את השירים העצובים שלה, היא מתנתקת, היא תתרפק על זכרונות העבר, תאחוז בהם אחד אחד עד שישתקפו למולה במלוא הדרם. ואתה תשתקף מהם. ההילה המוזהבת שלך תדהה, תווי הפנים שלך יקמלו לתוך עצמם והתמונות ישמידו את עצמן ויושלכו למדורה גדולה שאורה יבער וימשיך לבעור, מכיל צלילים של כל מיני שאלות ותהיות של מה היה ומה יכול היה להיות.

ואולי לפעמים אני צריכה להפוך את הסירה. להזכיר לך וגם לעצמי מה אני רוצה. אולי לאנשים אחרים זה יראה חסר ביטחון, לי זה נראה כמו הדבר הטבעי בעולם. לדעת מה אני רוצה. לבחון את האמונה שלי מחדש. לדעת שאני רוצה בן זוג. כזה שלא יחפש את הפגמים שלי, שיאתגר אותי ויראה מעבר למה שאני מראה. שיחשוב שאני כייפית, חכמה, מעניינת. שיתן לי לתת לעצמי להרגיש משוחררת לידו, להרגיש עצמי, להרגיש שאני רוצה לתת מעצמי.

ואולי אני לא יודעת?

אולי ההצגה הזו היא בעצם הבנה שאני בעצמי מלא הסוואות, שאני רוצה להתרחק כי קרוב זה כואב. שאני רוצה לבד כי זה קל יותר מביחד. שאני מפחדת לשאול את השאלות הקשות. האם אני רוצה אותך? האם זה רק מחשבות? האם אני רוצה אותך כי אני חושבת שלא אקבל עוד הצעות?

וכל השאלות האלה חסרות תועלת כי הן לא נוגעות בבסיס - מה אני רוצה? האם אני רוצה אותך?

ברור שאני לא יודעת, עוד מוקדם גם לי, אבל אני מרגישה, אינטואיטיבית, שאני יודעת. מה שאני יודעת זה שאני רוצה נאמנות, אני רוצה גבולות, אני רוצה משהו מיוחד שיהיה רק שלי ושל בן הזוג שלי.

שכבנו כל אחר הצהריים, ערבוביה, בליל של איברים. בכיתי. ראיתי דמעה בקצה העין שלך. אתה ניסית, אני לא התרציתי. אני לא אבזבז את הזמן שלי על זה. אני מקדישה לך את עצמי, את כל כולי. אני ערומה ופגומה וחשופה. אני חוצה שדה של חרדות, אני שוחה דרך ים של דיכאון, אני מתמרנת דרך אוקיינוס של שאלות. אני מנצחת את השדים בראש שלי בעזרתך. אני מרשה לעצמי לשכב לצידך, לדעת שאני יכולה להיפגע בכל רגע. לדעת שאני לא מושלמת, אבל זה כל כך לא משנה כי זה כל כך נוח. ושעות אח"כ אני שוכבת לצדך, טובעת בריח שלך, משחקת לך בשיער, נותנת לך להיכנס לתוך פינה נוספת שגילית בי רק באותו היום. כאילו שאני בנויה מחדרים-חדרים וכל גילוי מביא אור שמש לתוכם, כאילו מבקש ממני לא לשכוח שאור הוא התרופה הטובה ביותר. שיצירה היא ההפך ממלחמה. ואני ואתה, אנחנו יוצרים. אנחנו נשארים ומדברים. שעות על שעות, משולבים אחד בשני, מכירים. ולא יכולתי לחשוב על דרך אחרת להכיר אותך או לתת לך להכיר אותי.

ואתה היית הראשון שלי. אני לא יכולה לומר בוודאות שעשיתי את זה בגלל רגש. זה הרגיש נחמד ומתאים, זה הרגיש שפספסתי ועשיתי. כמובן שלפני זה עשיתי מזה עניין מאוד גדול, אבל זה לא באמת היה צריך להיות. אם אני מריצה את זה בראש, לא ברור לי בדיוק איפה הכל השתבש אצלי. האם זה הגנה או רגשות. איך נתתי לעצמי להיות שפחה של חשק. ואני לא. אני לא הבחורה הזו.

אני הבחורה האחראית, שזוכרת, ועוקבת. אני הבחורה שיודעת. אני הבחורה שאומרת לעצמה שהיא יכולה יותר.

ואני לא יודעת מה תגיד או אם תגיד לי מחר. אני לא יודעת מה אני רוצה להגיד. אני רק יודעת שאני יכולה להיות יותר מה"טוב ביותר כרגע". כי אני יותר מזה. אני לא עוד מאניק פיקסי דרים גירל כזו שאין מאחוריה כלום והיא כולה צללים. כזו שתבוא לחייך ותגרום לך להבין שאתה צריך קצת משמעות. אני הבחורה הזו שאמא שלך תתאהב בה, אני הבחורה הזו שתעזור להרים אירוע משפחתי, שתהיה המעודדת הטובה ביותר שלך, האהבה הגדולה ביותר שתחווה, האישה שתרצה להיות לצידה כי היא מעניקה לך ביטחון, כי היא יודעת להגיד לך מה שמרגיש נכון לשניכם במערכת היחסים שלכם. שתעשה מה שצריך בשביל שתהנה. שתקדיש את עצמה עד כדי ביטול עצמי.

והיא דורשת. היא דורשת שתגיד לה כן. אני רוצה אותך. כי את מעניינת אותי ובעולם כמו שלנו, להתעניין זה לא עניין של מה בכך. בייחוד לא אחרי חודש וחצי. כי את עושה הכל שלך, מעניין\מרגש\מצחיק\מוזר. כי הפרצופים שלך לבדם אומרים לי כל מה שאני צריך לדעת ובעיקר מתי כדאי לי לשתוק.

באת, ביקשת, הבנתי שאני יכולה יותר טוב. הבנתי שאני צריכה יותר. שאתה ילד קטן ואבוד. שאני צריכה קצת יותר מזכרונות של דיבורי אמצע הלילה. שאני צריכה ואני הולכת לדרוש את זה. ממישהו שיוכל.

נכתב על ידי , 7/10/2017 20:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





31,135

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEleanor Rigby אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eleanor Rigby ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)