לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"אני אומר לעיתים קרובות שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני" וודי אלן.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2022    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

5/2022

מהירות שיא בדחייה.


מכתב נוסף, הפעם מאמזון.


לא עברו 24 שעות.


-


הקבוע התחיל לצאת עם מישהי. שלח הודעה שבה כתב שהוא מתפטר ממשרת היזיז.


חייכתי.


הצחיק אותי גם ברגע האחרון. איחלתי לו המון הצלחה וטוב.


גם לי מגיע טוב.


למה הוא לא מגיע?


-


אני לא יודעת


אולי בגלגול הקודם פגעתי במישהו.


ממש חזק. כואב.


ועכשיו אני משלמת את המחיר.


-


אני כ"כ רוצה לאהוב


אני כ"כ רוצה להאהב.


-


מרגישה הכי לבד בעולם.


-


בערב הקקטוס שלי בגינה פרח.


וישבתי עם כוס בירה.


ושוגי ישבה לידי.


וטאו-לה-לה התנגנו לי בראש.


נכתב על ידי רק רותם , 30/5/2022 09:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק רותם ב-31/5/2022 15:20
 



עכשיו הלאה.


חייבים להתקדם.

להמשיך.

לשחות.

 

והראש מעל המים, השרירים במאמץ תמידי.

-

יש לי שברי מאמץ בשתי הרגליים.

אולי פעמיים בשבוע טיפוס ופעמיים בשבוע קראטה זה קצת יותר מידי.

 

אולי זה מחסור בשינה

או באוכל לא מתאים לשגרת האימונים הזו.

 

אולי זה הדרך של הגוף שלי לסמן לי שהגזמתי.

-

 

The world has been conspiring to save me
My goodwill must be written on my back

But I worry
I worry
I worry all the time

-

אסף עוזב את הדירה בסוף החוזה.

אופיר יכנס במקומו.

כפרה על אופיר כמה שהוא מסב לי אושר.

אני צריכה קצת אושר.

 

נכתב על ידי רק רותם , 17/5/2022 11:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק רותם ב-7/6/2022 10:48
 



צבע אדום


והיום בשש וחמישים בבאר שבע

הייתה אזעקה בראש שלי.

התעוררתי בבהלה לצלילי 'צבע אדום' שלא היו.

ולרגע חשבתי אם אני צריכה לתפוס את שוגי ולרוץ

או לעמוד לזכרם.



לא חלמתי אזעקות מאז 2018.



אז היום בשש וחמישים

הייתה אזעקה בראש שלי.


ובהצלחה לי, להסביר למה היום הגוף שלי קצת רועד.

למה הצליל של דלת הממ"ד בכיתה 213 נסגרת

מחזיר אותי לחדר קטן בקיבוץ רעים

ללילה של עשרים מרגמות

שבפעם הראשונה באמת פחדתי על החיים.
נכתב על ידי רק רותם , 8/5/2022 07:37  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק רותם ב-10/5/2022 18:20
 





כינוי:  רק רותם

בת: 28



מצב רוח כרגע:


22,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק רותם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק רותם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)