לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"אני אומר לעיתים קרובות שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני" וודי אלן.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2022    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

6/2022

להשיל שכבה


להשיל את העור העודף

כמו נחש

אחת לתקופה להתחדש

במבט חומל ואוהב

להביט על הקליפה הריקה

שהותרתי מאחור

להודות על מי שהיה

ולא יחזור

על השיעור שנלמד

על הזמן שלא סתם אבד

להשיל, כדי שזה לא יכשיל

לא לפתח עור של פיל

וכמו נחש שהרגע בקע

מקופסאת עברו

לזחול, ללכת,

לגדול.

-

עוד שנה עברה

סיבוב נוסף סביב השמש

יושבות בכרמים ומדברות על מה שהיה

ואני אומרת לה שנראה לי שהשנה הייתי בדכאון.

נראה לי שאני עצובה יותר ממה שהייתי לפני שנתיים.

אז נכון, השנה לא שברו לי את הלב.

אבל התרגלתי להיות לבד. בודדה.

ולפעמים הלב שלי עוד קצת מתכווץ

ואני רוצה שהוא יתרחב.

אבל אני לא רוצה להרגיש שוב ככה כואב.

איך אפשר לתת לאדם חדש מפתח פנימה

כשבלב עדין יש סדקים.

-

יש גם דברים טובים,

באמת.

בשישי הקרוב עושים בישול מסחרי ראשון של מתכון שלי ממש

300 ליטר של תמד פירות יער.

-

מבחנים עוד מעט

אני אהיה בסדר.

נכתב על ידי רק רותם , 26/6/2022 09:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שלמדתי בדרך אגב


בעולם של המספרים מרוכבים אין גדול או קטן,
הם רק ממוקמים אחרת במרחב.
חייב לעבור לממשיים כדי להשוות.
וכולנו מרוכבים, מורכבים, ממשיים ודימיוניים.
עוברים להשוות ממשיים בנינו כל הזמן
מודול
המתאר מי מאיתנו פחות
ומי מאיתנו יותר.
פעולה שרירותית של שורש חיבור וחזקה
מחליט בעבורנו מי יותר חזקה.
-
אני חולת קורונה בבית.
לומדת בזום. ישנה הרבה.
בעיקר כואב לי הגב כי אני לא זזה.
-
אני רוצה לישון בתוך חיבוק
אז אני מקיפה את עצמי כריות.
אבל אף אחת מהן לא מושכת אותי פנימה לתוכה כמו שהוא היה עושה.
ישן לגמרי, מרגיש בטוח לחזק את הכפית שהייתה בנינו.
-
בראש שלי יש עיסה של אהבות קודמות.
ובלב שלי יש מקום לאחת חדשה.
ולפעמים צפוף אצלי בראש.
וריק בלב.
-
רק רותם,
שוגי
וPCR חיובי.
נכתב על ידי רק רותם , 9/6/2022 09:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  רק רותם

בת: 28



מצב רוח כרגע:


22,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק רותם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק רותם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)