לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


יומנה של בזקניקית :)

Avatarכינוי:  הדר=]

בת: 30

ICQ: 233465631 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

הרבה זמן לא כתבתי, אה?


הרבה זמן לא כתבתי, ודווקא קרו לי מלא דברים בזמן הזה..
שנתחיל?

קודם כל, בקיץ שמו לי גשר בשיניים, עכשיו זה כבר לא מורגש אבל בהתחלה זה כאב מאד=\ על כל פנים, דבר אחד עודד אותי והוא היה שבחרתי בצבע הכתום והשווצתי בו במחנ"ק- שאגב היה מטורף לאללה=]

וזה זורק אותי למחנה קיץ 2007- בנושא "איזהו עשיר? השמח בחלקו!"
ואכן כך היה.
למרות שיצאנו למחנ"ק משהו כמו 7 ילדים שזה בערך חצי גדוד(החצי השני היה במשלחת לארה"ב) וגם ככה אנחנו גדוד קטן, שמחנו בחלקנו ונהננו מכל רגע.
אני חייבת לספר כמה סיפורים מהמחנה:

ראשית, עוד לפני המחנה תכננו את המבנים הגרנדיוזים שחשבנו לבנות בשטח הגדודי: תאי הלבשה, ערסלים, מתקני חאקי ושק"שים*... בסוף, מכל הסיפור יצא תא הלבשה וערסל מצ'וקמק שבקושי היה אפשר לנוח עליו...=]
מרגע ההגעה כולם אמרו לנו להכין פנ"ש*, לקשט וכו' כי יש תחרות ובאים שופטים.
בסוף, ביום האחרון תוך משהו כמו שעה, נזכרנו שהשופטים מגיעים היום והתחלנו לקשקש כמה דברים, שלטים קישוטים... אמרו לנו שהשופטים באים ב-9:00.
בסוף, השופטות באו אחרי הצהריים כשרק אני ועוד 3 ילדים היינו בשטח הגדודי, בלי מדריכות ובלי כלום, והתחילו לשאול אותנו שאלות לגבי השטח הגדוד, ההדרכה והמחנה בכלל. ישר תפסתי פיקוד והתחלתי לעגל פינות ולהאדיר את הפעולות שהעבירו לנו, ולייפות את המציאות=]
תומר, אחד הילדים מהגדוד שמומחה ביחצ"נות לקח את השופטת השניה ועשה לה סיבוב בשטח הגדודי... כנראה שהעבודה שלנו השתלמה כי זכינו מקום ראשון פנ"ש!!

עוד סיפור הוא על הרפסודיה: תחרות בין כל כיתות ז' מכל שבטי ההנהגה בה היה עלינו לבנות רפסודות ולהשיט אותן על הכינרת.
לא מספיק הלכנו לישון לילה קודם באיזה 1 וחצי, עוד החליטו ילדים מגדוד שקטן מאיתנו להרעיש כל הלילה,( ואני ואפרת חברתי התחלנו לצעוק עליהם שישתקו... זה היה מצחיק) והיינו צריכים לקום ב-4 לפנות בוקר.
 קמנו בקושי רב, התארגנו ויצאנו בשעה 4 וחצי מתחומי השבט אל השער ליער. היינו השבט הראשון שיצא, ואז המאבטח אמר שהיינו צריכים להיות שם בחמש! האחראית לזה הייתה המדריכה ברברה(שאני אוהבת מאד אבל מה לעשות, היא נעל), שספגה כמה צעקות מהגדוד.
לא משנה.
בסוף, למרות שהיינו השבט הראשון שבא, האוטובוסים הגיעו בערך בחמש וחצי ואנחנו היינו האחרונים שעלו עליהם, ועוד דפקו לנו אוטובוס עם רשפים(שבט שאנחנו לא אוהבים במיוחד).

לאחר שהגענו לכינרת, בארוחת הבוקר הצטרפו אלינו מדריך, רשג"דית ושתי חניכות- שבט נחשון.
עוד בארוחה התחברנו והכרנו אלה את אלה, והכל היה סבבה.
עד שאמרו לנו שאנחנו עדיין קבוצה קטנה מאד, וצירפו אלינו עוד שבט( שלא אנקוב בשמו)
את כל העבודה אנחנו ונחשון עשינו בשמש הלוהטת, והם שיחקו להם במי הכינרת ודיברו בצד...
בשעה טובה, היתה הרפסודה מוכנה ויצאנו לתחרות: השבט שלא עשה כלום יצא בנגלה הראשונה, ועד שהם שטו הלוך ושוב, הנשמה יצאה לנו- הם היו בין האחרונים.
אנחנו ונחשון תפסנו משוטים והתחלנו לעבוד קשה, אך בהצלחה כי סיימנו מקום ראשון או שני... היו על זה וויכוחים=]
זה היה חלק מהרפסודה, שהיתה מטורפת לגמרי והדבר הכי כיפי במחנה=]

בלילה, כולנו גמורים מעייפות, באנו לישון אך המדריכות אמרו לנו לחכות כדי שיעבירו לנו פעולת לילה טוב. אז התאמצנו להישאר ערים ובסוף נרדמנו בקטנה.
ברברה העירה אותי בעדינות ואמרה לי שיש פעולת לילה טוב.
שמחנו לנו והפעולה התחילה.
המדריכות הדליקו קטורת והתחילו להעביר דמיון מודרך- אחד ההזויים שעברתי:
"תדמיינו שאתם רואים דלת.... אתם פותחים אותה... מולכם נמצא הדבר הכי הייתם רוצים לראות עכשיו.... חדר, אמא...(אני חשבתי על המיטה שלי)..
תתחילו לפתח שיחה עם הדבר הזה... לא משנה אם זה חפץ או אדם...(אז מה, איך זה להיות מיטה?)..."
ואז היא קלטה מה היא אמרה וכולם התחילו לצחוק. שמעתי "איה!"
בטעות נגעו בעמרי המכונה קורדי(כי אין לו קורדינציה) עם הקטורת ושרפו אותו.. זה היה מצחיק בטירוף...
אכן פעולה לילה טוב לא שגרתית=]

זהו בינתיים... זה היה המחנה הכי טוב שהייתי בו, למרות שאני לא הכי זוכרת הכל. מי שכן העלתה כל דקה בערך על הכתוב היא אפרת ואם זה ממש מעניין אתכם אז הנה קישור לפוסט המחנ"ק שלה.

============================================================

עוד דבר כיפי שעשיתי ממש לקראת סיום הקיץ, היתה טיסה לצפון איטליה. האמת אין לי הרבה כוח להתחיל לפרט, אבל היה אדיר...
קנינו אולסטאר לכל המשפחה. אני קניתי בשני צבעים: חום ו...כתום!

(בקרוב תמונה)

הייתה לי תמונה על המחשב שלי כביכול מחזיקה את פיזה שלא יפול... אם אני אמצא אני אשים...

============================================================

כן, היה לי אחלה קיץ!
אבל מה לעשות, חייבים לחזור ללימודים... יש בזה דבר מעודד: מתחילה שנת הפעילות הצופית!
קיבלנו השנה צוות הכי טוב בעולם!
הראשג"דית ואחד המדריכים כבר הדריכו אותי לפני שנתיים, ושלושת המדריכים החדשים פשוט... לא יכולתי לבקש יותר טובים=]

============================================================

אז זה היה פוסט סיכום הקיץ(למרות שקרו עוד מלא דברים אבל אין לי כוח לכתוב.. אולי הם יבואו בהמשך)


טוב, כנראה שעוד פוסט הגיע לקיצו,
להתראות בפוסט הבא של...

~הבלוג הכתום~

נכתב על ידי הדר=] , 29/9/2007 16:17  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





675
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדר=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדר=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)