לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לולצי'



כינוי:  לולצי'

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

פולין..וכאלה..


כמו תמיד..עד שמצאתי זמן לכתוב בבלוג..

אזז ככה..

ביום שני שלישי האחרון היה לי סמינר פולין בירושלים..

סמינר פולין ה-2 והאחרון:]

כמו בפעם הראשונה.. היינו באכסנייה "בית וגן"

אבל רק ישנו שמה.. כי כל היום שני ושלישי היינו ב"יד ושם"

כל היום רק חפירותתת בואנה התחרפנו שמה..

אבל מה טוב שהפעם.. בלילה אני וזהר עשינו מהה בלאגן..

בגללינו כל הקומה יצאו החוצה.. כמה צעקנו.. ועכרנו מלא ילדים חדשים!!

בקיצור בפולין עצמו יהיה פשוט מטורף..יהיה ממש כיף..אני מקווה;]

אנחנו טסים ב16 שזה יוצא יום ראשון הטיסה יוצאת בשעה 6 לפנות בוקר..

אבל צריך להיות על המטוס שלוש שעות לפני הטיסה.. ובשדה התעופה צריך להיות 4 שעות לפני הטיסה

כך שבשעה 2 לפנות בוקר אני צריכה להיות כבר בבן גוריון

יש לנו הסעות בעיקרון מהבצפר.. שזה בהוד השרון..

אבל אני וייס וזוהר החלטנו שעדיף שאבא שלי יקח אותנו:)

יותר כיף!

חילקו את כל המשלחת פולין שזה בסביבות 170 איש..

ל4 אוטובוסים..

כל אוטובוס מכין טקס שיארך באחד הגטאות או המחנאות השמדה..

אצליינו בטקס אני קוראת טקסט ענק פשוט..וגם שרה את השירר "אין לי ארץ אחרת"

אני לחוצה רצחח,אין לי קול..חחחP:


ביום ראשון יש יומהולדת לאהבה שלי אלכס:]

אז הוא רוצה לעשות במסעדה או משו..אמרתי לו לעשות עדיף בבית קפה..

קיצרר.. אני ורלי הולכות ביחד..

כי תכלס אני לא יכולה בלעדייה אני צריכה אותה תמיד ליידי..

אפילו שרבנו בימים האחרונים..

בקיצורר..

אני הולכת לסדר תבית לפני שאמא תבוא

אז שיהיה לכם שבת שלום



אין לי ארץ אחרת

גם אם אדמתי בוערת

רק מילה בעברית חודרת

אל עורקי אל נשמתי

בגוף כואב

בלב רעב

כאן הוא ביתי.

 

לא אשתוק כי ארצי

שינתה את פניה

לא אוותר לה אזכיר לה

ואשיר כאן באוזניה

עד שתפקח את עיניה.

 

נכתב על ידי לולצי' , 29/2/2008 13:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

523

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללולצי' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לולצי' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)