לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג לא באמת קיים.


לפעמים מעדכנים פה O:

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 299314942 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

שאלוןD:


שאלון שגנבתי מניב..

שגנב אותו כנראה למישהו אחר ..אנחנו גנבים!

מוחעחעחעחע..!

 

להיכנס למים בריצה

לא לישון בלילה בזמן סערה

לא לישון כל הלילה

להירדם עם מוזיקה 

להיכנס לערפל

להישאר לבד בבית יום שלם 

להכיר בן אדם שנולד בתאריך לידה שלך

להסתכל דרך החלון במשקפת

להכניס יד לחול קר

להתאהב לשלושה ימים

להתחבק בשלישיה

להתעטש כשמסביב שקט

להסתכל למישהו בעיניים להרבה זמן

להשתכר

לחבק בן אדם מהתרגשות

להתלחשש עם מישהו בלילה

לטייל בגשם בלי מטריה

לטייל בלונדון

לטייל לבד

לאהוב מישהו באמת

לחבק צעצוע

לאכול דשא

לאכול תותים עד שבא להקיא

לאמץ שני חתולים

לבכות ולחייך מאושר

לבכות לבד

לבנות משהו בחול

לגדל ילד

לגדל צמח

לגנוב

לדבר בטלפון עד 3 בלילה

לדבר בטלפון עם מישהו לא מוכר

להגיד לבנאדם בעיניים שצריך לסיים את הקשר

להדליק חזק מוזיקה לשמוע ולשיר

להחזיק בידיים פרפר

להיות כל היום בשמש

להיחתך מנייר

לטפס על עץ

לישון באותו חדר עם מישהו מאוד יקר

לכתוב סיפור

לכתוב שיר

ללכת למופע של מישהו

ללמוד לעשות משהו יותר טוב מכולם

למחוא כפיים עד כאב

לנסוע במכונית בלי רשיון

לנסוע ברכבת יומיים

לנסוע לים

לנסות לשחות במים רדודים

לנשק בנאדם בכלל לא מוכר

לנשק תמונה של מישהו

לסלוח להורים שלך

לספר סוד על עצמך

לעמוד בלילה על הגג

לעצום עיניים ולחייך מאושר

לעשות קעקוע

לעשן סמים

לצאת החוצה בזמן שיורד מלא שלג

לצלם את השמיים

לצלם חיה

לצחוק מכל הלב

לצאת מצויין בתמונה

לקחת חתול רחוב לבית

לקחת עכביש לידיים

לקנות בכסף האחרון את הגלידה הכי יקרה

לקרוא מכתבים של התכתבויות ישנות

לקרוא ספר ביום אחד

לראות זריחה

לראות שקיעה

לראות כוכב נופל ולבקש משאלה

לרוץ עם כלב

לרכוב על עז

לשבור מראה

לשבת בחדר בחושך בלי להדליק את האור

לשחות מתחת לגשר

לשיר על במה

לשיר בלי מוזיקה

לשכב כל היום מתחת לשמיכה

לשכנע מישהו ששמים אפורים זה יפה

לשמוע שטויות ממישהו

לשנות את השיער לקצוץ

להגיד באמת "אני אוהב אותך"

לשמוע "אני אוהבת אותך" בחזרה

לעשות אהבה

 

 

עשיתי הרבה דברים^^

אני גאה בעצמי חעחעחע

33>

אסלה.

נכתב על ידי , 25/8/2008 02:43  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DPunK ב-17/9/2008 16:37
 



יאייD:


 

 

המצב רוח שלי השתפר!

זה היה יום דיכי זה קורה לי פעם פעמיים בחודש או שנה..

מוחעחע

נמנמ...

אנה !!

כיף לי להשתגע איתך אני אוהבת אותך!


 

 

עשיתי סיידליפ!!@%#%$#^$&%#@

 

אולי בפוסט הבא אני העלה תמונות..

גם את ההתחרפנות אם אנהDD:


 

תצטרפו למהפכת הברווז!!!!@#%$^%**%#

בתמונה שבמסנג'ר תשימו ברווז!

אנחנו עוד נשתלט על העולם@!!

מוחעחעח

 

 

 

 

33333>>

אוהבת את כולם..איזה פוסט אופטימי..XDD

 

 

אסלה.

 

נכתב על ידי , 23/8/2008 03:10  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אסלה! ב-25/8/2008 02:27
 



בעעעע



מרגישה חרא!
והנחמה הגדולה שלי לצייר לא באה לי פתאום
כואבת לי הבטן.
כואב לי הראש.
אנשים מעצבנים אותי!
אני רוצה להיות תקועה בבית ולא לצאת ובסוף אני כן יוצאת וכשאני לא אני מרגישה חנוקה!
מה שמזכיר לי שאני צריכה להדליק את המזגן^^"
האדישות שלי
והדבר הזה שגם במצב הכי קשה בכל זאת תמצאו אותי מחייכת ועושה משו אם עצמי
הקטע הזה שאני יכולה פתאום להתעלם מהכל משתגע אותי
במיוחד עכשיו כשגרמו לי להשים לב לזה..
בעעע..
נמאס להיות אופטימית.
רע לי..
והדבר היחידי שמעודד אותי עכשיו זה החברות שמנסות
איכשהו לעזור..

אוריה33>
אננה33>
ג'רי33>

וכל השאר די שחכו אותי..אז מצטערת את מי ששחכתי..

עד הפעם הבאה..
אסלה.
נכתב על ידי , 19/8/2008 21:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לולה ב-22/8/2008 15:58
 





4,295

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסלה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסלה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)