לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

מחלקת כמיהה, שלום


שלום, אני מעוניינת לדבר עם האחראי.

הוא לא נמצא, אפשר לעזור לך?

תראי, אני רוצה אושר, יש אצלכם כזה במלאי?

אושר? תני לי רגע לבדוק. לא, חסר, אולי את מעוניינת במשהו אחר?

לא, אני רוצה דווקא אושר, והזמנתי כזה כבר מזמן, עכשיו אומרים לי שאין.

זה לא ממש באחריותינו, זה שוק עם היצע וביקוש.

אני לא מבינה למה זה כל כך בעייתי לארגן לי אושר.

גברת, זה לא עובד ככה, זה לא כל כך פשוט.

אבל אני רוצה את האושר שלי!

אני יכולה לארגן לך ריגושים באריזת חיסכון או הנאה במצב מצוין.

זו הנאה שלמה?

לא לא, יש בה פגמים קטנטנים, משהו כמעט בלתי מורגש.

יש לכם סיפוק?

יש סיפוק מיני, אבל סיפוק כללי אין, אזל.

זה לא בסדר, שילמתי עליו ואני דורשת אותו.

תמתיני בסבלנות, זה עוד יגיע.

מתי?

כשהוא יגיע, תדעי.

אני אתקשר שוב, לוודא.

בבקשה, יום טוב לך.

 

 

 

 
נכתב על ידי , 21/12/2004 21:00  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)