לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

לשאוף לנשוף?


 

בעקבות שיחת השרינק אתמול [מי אמר פולו-אפ מי?] הגעתי למסקנה שאני לא יודעת להנות באמת ממה שיש לי. זה לא שאני לא מודעת לדברים, אלא מפסיקה להעריך אותם. הדרך אל ההישג הרבה יותר משמעותית בעיניי, כיוון שברגע שהשגתי משהו, הוא הופך למעין טריויאלי לטעמי. אני לא מוכן להיות חלק ממועדון שמעוניין לקבל אותי? סוג של, אבל לא בדיוק.

דוגמא? בבקשה. נניח שהבוס שלי מנפק עבורי פרויקט חדש, מסובך ומאתגר. אני מתמלאת אנרגיות [חיוביות?], להט והתרגשות, אני חייבת לעבוד על זה הכי טוב ולעשות את זה בצורה המעולה ביותר. בסופו של דבר אני מסיימת אותו, מרוצה מעצמי לחמש דקות ברוטו ואז שוב שוקעת, פתאום אין לאן לשאוף.

תגידו לי שאני לא בלתי שפויה.

 
נכתב על ידי , 22/12/2004 08:08   בקטגוריות לא מקוטלג  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)