לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

פתק מחלה


 


הברזתי היום מהעבודה, באלגנטיות, יש לציין. שיחה קלה עם מנהלת המשרד אצלנו, בקול מלא עייפות + צינון מזויף, ו-וואלה, הנה יום חופשה, שנפל לחיקי בקלילות יחסית. הבוס שלי, מצד שני, לא מתייחס לעובדה שאני שוכבת על מיטת חוליי עלאק, והוא מפגיז אותי בשיחות טלפון, בכמות שמזכירה לי את תקופת החיזור לה זכיתי לפני כך וכך שנים.


כל שיחת טלפון מתחילה ב"איך את מרגישה?" ומסתיימת ב"את תוכלי לעשות את זה למחר?". שישכח מלהיות מוזכר בצוואה שלי תחת הכותרת "יקבלו סיבוב על היאכטה שלי".


 
נכתב על ידי , 11/1/2005 12:41   בקטגוריות לעבודה ולמלאכה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)