לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

בואי רגע, בואי לכאן


אני שולח לך מילים ישר ללב, רק בשבילך, אבל אם את לא פה, אז אל תצפי ממני לחכות.

זה לא שאני רדוד, מה פתאום, אבל יש לי משאבים מוגבלים, ואני לא משקיע את כל המרץ שלי במישהי שאולי תרצה ואולי לא, זה לא משהו אישי, אל תעלבי. רגע, אם את הולכת לקניות, סביר שלא תשימי את כל הבקבוקים השבירים באותה שקית, כי היא עלולה להיקרע. ככה גם אני, אבל עם רגשות. אני מנסה להיות מעשי, זה הכל, זה לא עניין של חוסר התחשבות.

נכון, אני מחזר אחריך, אבל מה יקרה אם באותו רגע תופיע מישהי אחרת, מקסימה לא פחות ממך, אולי אפילו יותר? זה יהיה בזבוז להתעלם ממנה רק בגלל הסיכוי הקטנטן שאת תהיי שם בשבילי. אני מחייך לכולן, אם לבדוק את הסטטיסטיקות, הגיוני שמישהי תחייך אליי בחזרה, ואולי אפילו תפלרטט איתי. זה עניין כלכלי פרופר, אני לא משקיע רק במקום אחד, אחרת אני עלול להפסיד. הגישה הזו לא מוצאת חן בעינייך? לא נורא, יש עוד אלף כמוך.

 
נכתב על ידי , 12/1/2005 11:05   בקטגוריות סיפור שלא היה באמת  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)