לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

המתחיל בגמירה אומרים לו "שניה, תכף גם אני! רגע!"


 

אחרי שפועה החכמה אמרה את זה לפניי, לא יכולתי להתאפק מלומר את המילה האחרונה בנוגע לחוויה האולטימטיבית הכי מיותרת - לגמור ביחד. משום מה כל הסרטים האירוטיים [לא ראיתי! סיפרו לי!] מפמפמים [מילה טובה] את המנטרה של "לגמור ביחד זה הכי אחי". זה כל כך רומנטי, כל כך מרגש, זיקוקים הדדיים והתרגשות גדולה. כן כן, מסתבר שהזמן היחיד בו מישהו עסוק בעצמו ורק בעצמו, באנוכיות מבורכת, צריך להיות מוקדש גם לבן הזוג.


אני מצטערת, אבל זה נראה לי מטופש וילדותי לרצות לעשות ה-כל ביחד, כולל לגמור. כמו שזוג לא חייב לרצות להשתין באותו זמן, כך גם הוא לא מוכרח להרגיש את פצמ"רי האורגזמה בו זמנית. כשמישהו [לא אני! אני לא עוסקת בדברים כאלה!] גומר, הוא לא ממש שם לב למה קורה בסביבתו. חברה סיפרה לי שפעם כשהיא גמרה, נפל ראי בחדר השני, והיא אפילו לא שמעה את ההתרסקות, אז לנסות לתאם גמירות?


מעתה אימרו: תיזמונים זה רק בגלגל"צ, אורגזמות עושים באגואיזם, או שלא עושים בכלל.
נכתב על ידי , 18/1/2005 14:49   בקטגוריות פורנו-גרפיקה  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)