לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

וגשם מטפטף על העורף


 

החורף הזה, שנפל עליי בלי הודעה מוקדמת [חזאים? פחחחח, מי מתייחס בכלל], הזכיר לי את התהפוכות שעברה העונה הזו בעיניי. פעם, כשהייתי טפה רכה בשנים, זו הייתה עונה מד-אימה, להתעטף במעילים ולקפוץ כמו צפרדע היפראקטיבית בשלוליות שמילאו את עיר הולדתי [חלקן נבע ממי הגשמים ורובן נוצר בעקבות הביוב שעלה על גדותיו]. הייתי אז חולה בכיף, טוחנת את סדרות הטלויזיה הלימודית כאילו אין מחר, ואחריי המבול – תרתי, בטח שתרתי.

כשהתבגרתי קצת, החורף היה אצלי העונה המעצבנת הזו, בה נהגים משפריצים עליי בוץ בדרך לתיכון. הו כן, אני רואה אותה בדרך לגימנסיה, עם הילקוט ובתלבושת רטובה. כל יום הייתי מגיעה עם שלולית בתוך הנעליים, ומבלה חלק ניכר מהיום בניסיון נואש לצבור מעט חום מהמזגן המקרטע, שעשה רוח [בעצם, לא מי יודע מה], יותר מאשר חימם באמת.

בצבא הייתי מתעטפת בדובון העצום ומתיישבת הכי קרוב שרק אפשר לתנור הספירלות, ששימש את חברותיי לחדר בעיקר קליית טוסטים, שהפיצו ניחוח של גבינה מותכת וארומה של גרביים רטובים.

עכשיו, כשאני כבר גדולה למדי, אני שומרת על מרחק ביטחון מהחורף. לקפוץ בשלוליות? כן, בטח. אני מעדיפה להתבונן בגשם השוטף מבעד לחלון, להסתכל על הפטריות שמעטרות את הדשא כ, כמה מפתיע, פטריות אחרי הגשם, ולהתכרבל בחשבון החשמל שקיבלתי באדיבות מפזרי החום. בקיץ עוד אתגעגע, בינתיים זה הזמן לקטר תוך אפצ'ים נמרצים.

 

נכתב על ידי , 19/1/2005 18:06   בקטגוריות לא מקוטלג  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)