לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

פגישה בצפונבוניה



אחת מחברותי האהובות עברה דירה לאיזו שכונה צפונבונית בהחלט, כזו שהאנשים בעלי הנכסים בה לא מבינים כמה הם עשירים, ואלה ששוכרים בה מתעלמים מכמה הם עניים. אידיליה. בכלופן, הבאתי עציץ לא מעוצב במיוחד, כי ידוע שזה מה שמביאים לחנוכת בית.

חברתי היקרה מאוד שמחה לראות אותי, כי היו לה המון דברים שרצתה לרכל עליהם, ולכן בילינו מספר שעות נעימות בחברת חליטות תה אליטיסטיות ועוגה מייד אין מעצב עוגות ידוע (לא לי). ישבנו והעברנו דעות על כל דבר בערך, החל מפדיקוריסטית מעולה שעושה פרנץ' ברגליים (que?), וכלה במה עשה לה הבחור ההוא שיצא איתה שלוש פעמים ולא טרח לשלם באף אחת מהפגישות.

יצאתי מהפגישה הזו כשאני מרגישה זקנה להפליא. מדובר בבחורה בגילי, שגרה עם שותף ושמרגישה שלגדל חתול זה גדול עליה, ואני - נו, אתם מכירים אותי, נשואה, ילדים, כל העסק. ואז היא אמרה לי - האמת? קשה לי להבין שאת לא במצב שלי. ולרגע היה גם לי מוזר, כי למעשה לא יצא לי להיות כזו רווקה-גרה-עם-שותף-מבלה-בפאבים מעולם. זה לא שיש לי חוסר, זה לא שאני לא מרוצה מהחיים שלי, זה פשוט מרגיש מוזר. ואולי זו סתם עייפות מחיפוש חניה בשכונה המעצבנת שלה. בינתיים - קציצות!
נכתב על ידי , 8/10/2005 15:22   בקטגוריות לא מקוטלג  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)