לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

השתרבטתי



שירה, בחורה שאני מאוד מחבבת, העבירה לי את השרביט.

 

מכיוון שלא הייתי בישרא המון זמן (יש שיטענו מעט מדי), לא הבנתי על מה המהומה, אבל ממתי זה מפריע לי לשתף פעולה?
אוקיי, קבלו שלושה דברים שלא ידעתם עליי:

 

1. כשהייתי רכה בשנים, הייתי משוכנעת שלכל פעולה יש מילת מזל, כזו שקובעת האם הכל יהיה טוב, או שזוועות יפלו על ראשי. זכור לי מקרה מבאס, בו ישבתי וצפיתי עם אבי במשחק של מכבי. המכבים הגיבורים העיפו כדורים לכל הכיוונים, ואני צעקתי בקולי קולות את מילת המזל (שהיתה טפשית למדי), והשחקנים המצוינים הפליאו בסלללללללללללים. כמובן שכשצעקתי את מילת המזל המטופשת שלי, עברו למטה מספר ילדים מהכיתה שלי, שלמחרת צחקו עליי עד מאוד. ובגלל שצחקו עליי, הדחקתי אותה מזכרוני, ובגלל זה הקבוצה שלנו נראית כמו שהיא נראית.

 

2. כשהייתי בכיתה א היה לי חבר, שהייתי בטוחה שאתחתן איתו. הייתי כותבת את השמות שלנו מחוברים (בשם משפחתו, מעולם לא הייתי פמיניסטית), הייתי מספרת לכולם שנהיה ביחד לתמיד, והייתי משחקת איתו באבא ואמא (כן, בדיוק זה). כמובן שלפני מספר שנים נפגשנו וכל כך התאכזבתי, עד שניתקתי את הקשר שוב (מיד אחרי ששיחקנו בזה עוד קצת).


3. כשסגרתי את הבלוג, קיבלתי מיילים מסלבז למיניהם, שמסתבר שקראו את הבלוג שלי, דבר שעשה לי נעים בבלוטת הצומי וכמעט גרם לי לפתוח את הבלוג שוב, רק כדי לרוץ לספר לחבר'ה.

 

זהו, מיציתי. אני מעבירה את השרביט לערן היקר, לזאתי נו שאני אוהבת, ולאינגריד המשובחת.

 

סעו בשלום, ואל תשכחו לחגור מאחור.

נכתב על ידי , 9/10/2005 16:51   בקטגוריות ישרא-בלוף  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)