לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

אף לא מילה אחת על אוכל


אולי פיסקה, לא יותר.

אני מאוד אוהבת לבשל, עד כדי כך אוהבת, עד שכשאני מתייצבת במטבח עם סינר מטאפורי, אני יודעת שלא אצא משם עד שכל מצרכי היסוד בבית יגמרו, וזה כולל קמח מצה וחומץ בלסאמי. היום, למשל, החלטתי להכין מרק, שהרי ידוע שמרק זה בריא ומזין, וששום ארוחה פולנית אינה שלמה בלעדיו. אז הכנתי, ועל הדרך הכנתי גם תפוחי אדמה, פתאי מצוין, אורז ועוף. ושעועית ירוקה. ושניצלים. וסלט. ועוד כמה תופינים למילוי הבטן. היה טעים בהחלט והייתי מאוד מרוצה מעצמי שאני יודעת לבשל, ונורא הייתי צריכה שמישהו יבוא ויספר לי עד כמה אני מוכשרת, אבל כולם היו עסוקים בלעיסה נמרצת.

זו, אגב, סיבה אחת לכך שאלך לגהינום, שהרי מי מדבר על אוכל בתחילת יום כיפור מי? מי יכול להיות כל כך חסר רגישות? כן, אני.

זו גם התשובה לשאלה - מי עובד ביום כיפור. לא שמישהו מכריח אותי לעבוד עכשיו, אבל אני מאוד רוצה לגמור עם איזו מטלה מעצבנת שהבטחתי (בעיקר לעצמי) לגמור איתה מהר, עוד לפני שהסופשבוע פורץ ומופיע מגוון רחב ומלהיב (פחחח) של מטלות חדשות.

ככל הנראה אני חוטאת גדולה. לפחות אני מאוד נהנית בדרך לגהינום.

אה. ושמתי לב שמספר המנויים עליי פחת, לאחר שהתחלתי לכתוב. זה היה רמז?
נכתב על ידי , 12/10/2005 18:02   בקטגוריות לא מקוטלג  
107 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)