לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

משהו שהצלחתי לכתוב בכל זאת



כשרע לי, אני כותבת כאילו אין מחר. אני חובטת במקלדת בלי הפסקה, מתאפקת לא לשלוח יותר מדי פוסטים. אני כותבת בבלוג, ביומן, בוורד. שולחת מכתבים לנוגעים בדבר (ובדוברת), מלהטטת באותיות ואוספת פיסקאות.

כשרע לי, אני לא מצליחה לעצור את עצמי. היתה איזו כתבה בוושינגטון פוסט, אם אינני טועה, על החשיבות התרפויטית של הבלוג, ויש לזה בסיס; במקום לבכות לכרית, לספר לכולם על האומללות ולצפות לחיבוקים וירטואליים. לפעמים הם מגיעים. לרוב הם לא ממש עוזרים, אלא רק מלבים את הרגשת המסכנות. לפחות ככה זה אצלי ואינני יכולה אלא להעיד על עצמי.

כשקשה לי, אני צריכה לשתף, מחפשת איזו כתף פנויה להניח עליה את הראש.
כשטוב לי, לעומת זאת, פשוט טוב לי, ואני מעדיפה להתענג על הרגע במקום לכתוב אותו.
עכשיו טוב, מאוד אפילו*.





*טפו, חמסה, שומבצל, מלחמים.
נכתב על ידי , 20/10/2005 16:27   בקטגוריות זנות רגשית  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)