לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

מבוטלת מבוטלת מבוטלת


 

מהבוקר אני מסתובבת עם מצברוח מעוך במיוחד והרגשה שמשהו לא בסדר ואין לי מושג מה.

 

לפני שבוע קבעתי איזו פגישה בענייני עבודה, שבוטלה (פעמיים! ולא באשמתי) תוך 48 שעות, אחרי שהתכוננתי אליה, מרטתי גבות והכל.

עכשיו הם התקשרו ורצו לדעת אם אפשר לקבוע למחר, אמרתי שאני מצטערת אבל לצערי (כן בטח) נקבעה לי פגישה נורא חשובה לאותה שעה, ושנאלץ לדחות את העניין לפעם אחרת. לא נורא, גם ככה הם היו מבטלים עוד שעתיים.

מבאס אותי, כי בעלי עושה לי פרצופים של "היית צריכה ללכת" וגם כי צמח לי חצ'קון ליד החיוך שאין לי.

אני נשמעת כמו פולניה בגיל ההתבגרות.

 

מקבץ ידיעות שלא שוות פוסט, בקושי שורה:

תיכף מתחיל שבוע הצרבת היהודי, עם סופגניות במילוי ריבה, שוקולד, מייפל ו-וניל. שמעתי גם על מילוי גראס אבל לא הצלחתי לאתר. לינק, מישהו?

נמאס כבר לקרוא בעמודים הראשונים על הכולסטרול של ראש הממשלה. עוד דבר שעושה לי צרבת.

והנה דבר מגניב במיוחד - מריץ' ורץ' יוצא ריץ' רץ', מלייזר וטוסט - ישו חרוך, ואם זה לא christmas spirit, אל תקראו לי בכלל, גם ככה קר לי לצאת.

תיכף נגמרת השנה הזו, סיכום בקרוב, ראו הוזהרתם.
נכתב על ידי , 24/12/2005 22:59   בקטגוריות לעבודה ולמלאכה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)