לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

כססה


 




כל הציפורניים הלכו. כיסחתי אותן. את כולן. ואני לא מאשימה את עצמי, ברור שלא, זה הבוס שלי, השם יקום דמו, בו האשמה.


מי עובד ביום שבת, תגידו, מי? רק מישהי דפוקה כמוני, מישהי שחושבת שהעבודה היא משהו שאי אפשר לדחות למחר, שחייבים לעשות אותה עכשיו ומיד, ושאפשר בכיף להרוס את הציפורניים המסכנות שלי תוך כדי. והבוס שלי, איך אני מסמפטת אותו, אחרת לא הייתי מרימה אצבע על המקלדת, למה להרים אצבע כשאפשר למשוח אותה בפרנץ'? כן, היו לי ציפורניים ואינן, אפילו בלי סיקור של עיתונות זרה, שזה פשוט אוי, נורא.

 

אבל זהו, עשיתי את מה שהיה לי לעשות, ועכשיו אני יכולה לשכב על זר הדפנה שהכנתי מראש, אבל האדרנלין שלי סוער כמו ים בלי מציל, ודווקא עכשיו אני מוכנה לעוד כמה משימות. פשוט בזבוז, ואפילו אין לי ציפורניים להרוס, שזה הכי שתי ציפורים במכה אחת.


ובלי קשר, נראה לי שיש לי בעיה בויסות חום הגוף. אני, בלי קשר לכלום, צריכה תנור צמוד אליי, פלוס גרבי צמר. כולם מסתובבים עם חולצות קצרות ומזגן, ואני מתעטפת במעילים. הייתי הולכת לרופא, אבל אני חוששת שהוא יבקש ממני להתפשט, ולהתפשט זה קר, אז אני מוותרת. יאללה, מיציתי את עצמי, שיהיה שבוע טוב וכל היתר.
נכתב על ידי , 7/1/2006 21:11   בקטגוריות לעבודה ולמלאכה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)