לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

מתקשר...


 

היום התקשר אליי מישהו, שמו שמור בכספת של המערכת, ודיבר אליי בקצרה, כאילו שממש אין לו חשק לדבר.

-אתה כועס עליי?

- לא

- עשיתי משהו רע?

-לא

-אתה רוצה לדבר איתי?

-אני אתקשר אלייך אחר-כך

 

אני מניחה את השפופרת ותוהה במה מדובר. מה כבר עשיתי ומה הוא כבר גילה שעשיתי, מה גרם לו להתקשר אליי ולא לרצות לדבר איתי. שאלות קשות, שנענות אחרי עשר דקות

 

-למה כעסת עליי קודם?

-היו פה אנשים

 

בואו נסכם על כמה דברים:

אם אין לכם זמן לדבר, אל תתקשרו

אם יש לידכם אנשים שמאזינים לכם בקשב רב, אתם מוזמנים לדחות את השיחה

אל תגידו "אני אתקשר אחר כך" כתגובה לשאלה "אתה כועס?"

אל תתנו לי את ההרגשה שהשיחה מפריעה לכם כשאתם התקשרתם

 

דברו אליי יפה! ובסבלנות יתרה או שאזמין את מויאל וחבורת הזמר מג"ב להרים ולשים אתכםבעדינות מחוץ לחלון.

 

נכתב על ידי , 3/10/2004 18:37   בקטגוריות שירות לציבור  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)