לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

רק בשביל לקבל חיבוק



אין מעצבן יותר מגבר שמסרב להתחבק לפני השינה. זה לא שהדבר דורש מאמץ, אבל תמיד יהיו לו תירוצים שונים ומופרכים: חם לי, זה מפריע לי להרדם, השיער שלך נכנס לי לפה, אני צריך אוויר, האקסית שלי לא הייתה מבקשת ממני כאלה דברים, זה מפריע לצמיחה האישית שלי בלילה, אם תהיה שריפה לא אוכל לקום מהר מהמיטה לכבות אותה, אם יחזרו הדינוזאורים לא אוכל להימלט, אם לסבתא היו גלגלים לא הייתי יכול ללוות אותה בנהיגה ותני לי להסתובב לצד השני, נתחבק מחר.


בנות,אפשר להעיף את הגברים מהמיטה. לא עוד נחירות ונפיחות במהלך הלילה, קבלו במחיאות כפיים ופיהוק גדול את התחליף המשופר. יותר רך ממתאבק סומו, יותר שקט מגלעד שרון תחת אזהרה, הכרית האולטימטיבית לנשות העולם - כרית ה"תחבק אותי עד שארדם".


הכרית מיוצרת כבר חודשים רבים ביפן, אבל עתה יש לה פיתוח חינני - כרית עם זרוע שרירית, לאלה שחלמו לישון עם "אני מתאמן בחדר כושר כל יום, רוצה לגעת לי בריבועים?" וכרית עם גוף רזה, לאלה שמפנטזות על "הסטארטאפ הראשון לא הצליח, אבל אני מגייס משקיעים ותכף אהיה ביל גייטס". בקרוב, מבטיחה החברה, יוציאו דגם המיועד לגברים הכולל ירכיים של אישה + חצאית, אבל לנשים החסודות זורקים זרוע ומצפים שתסתפקנה בכך. הלו! די לצביעות! אנו דורשות השוואת התנאים. אני אישית מתנדבת לבחון דוגמנים על פיהם תיוצר הכרית החדשה, ואני עושה הכל בהתנדבות, למען העם מיינד יו. אני צדיקה, אין ספק.


 

נכתב על ידי , 4/10/2004 09:06   בקטגוריות חדשות ונצורות  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)