לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

הצ'אט ועונשו


 


החלטתם לשים נפשכם בכפכם ולנסות קצת את הצ'אט. אני יודעת, אתם לא מאלה ששורצים שם כל היום, מחפשים ריגושים בש"ח תשעים, אבל הסקרנות, נוסף לכך שרצחה את החתול בקור רוח, גם הובילה אתכם להקליק על הכניסה לרכבת השדים הזו, ואם אתם כבר שם, יש כמה דברים שאתם בטח יודעים אבל אולי שכחתם. אני מתכבדת [אה] להציג את עשרת הדיברות של הצ'אט. תהנו.


 


1. לא באנו להנות


בואו נשנן, המטרה העיקרית בצאט היא לא לסבול יותר מדי. המטרה היא לא למצוא את אהבת חייכם, או את הנפש התאומה, אם זה יוצא במקרה, מעולה, אבל ערימת ציפיות זה טוב רק כשמכינים כביסה, אחרת זה מתכון לאכזבה.


 


2. תבוא טבעי


אם אתה לא דוקטורנט בן 27 שמברמן בשעות הפנאי בTLV ומתפרנס כמאמן כושר אישי ל-ש. אריסון, עדיף שתימנע מלגבב מילים בנושא. אם את מטר וחצי בקושי, אל תספרי ששואלים אותך אם את דוגמנית. לשקר אין רגליים, אבל הוא מקליד מצוין.


 


3. טוב שם טוב


"סטודנט לרפואה" הולך טוב, ממש כמו "מנשק מעולה30". "פנוי במצלמה" ו"חרמן עלייך" מטפסים על קירות חדר הצאט בייאוש. תנו לנו טיפה משחק מקדים ותימנעו משמות בוטים מדי, לדבר עם מישהו שקוראים לו "22 סנטימטר" לא ממש עושה לנו את זה, היינו רוצות להאמין שיש בכם יותר מזין. מצבן של הנשים טוב יותר [או גרוע יותר, תלוי בנקודת המבט]. מספיק שהשם יהיה נשי, וכבר עשרות גברים מסתערים עלייך, גם אם בחרת להיקרא "כרוכית" או "סלמנדרה מצוייצת".


 


4. האהבה עיוורת וגם ההקלדה


אם אתם מקלידים לאט, תתאמנו. נורא מבאס לכתוב למישהו ולהמתין לו שיצליח למצוא את ה-מם' כדי להשלים את משפט המחץ "מה העניינים?".


 


5. כתיבה תמה


שגיאות כתיב זה נורא. לא לכולם יש דיסלקציה, תלמדו לכתוב.


 


6. חמה? מצלמה?


אם חם לי אדליק מזגן, וזה ששאל אותי אם אני דוגמנית, נאלץ לעשות לי בוק. עדיף להמתין כדי לשמוע רמזים בנושא מהצד השני, מאשר לחטוף ניתוק בפרצוף. לרמוז על כמה היית משתוקק לראות אותה זה לגיטימי, להציק זה מיותר, שלא לומר מכוער.


 


7. דברים שאסור להיות בצ'אט: מתחכם [קוראים לך אילנית? זה שם של צפרדע!], אגרסיבי [תשלחי לי תמונה בעירום, את יודעת שבסוף תתפשטי אז בואי נקצר תהליכים], יהיר [לא תראי עוד אחד כמוני, ממי], טיפש [את לומדת הנדסה? כאילו, עם מחוגה?], לא מבין רמזים [בואי ניפגש עכשיו. את לא יכולה עכשיו? אולי עוד שעה? אולי מחר? אולי עוד שבוע?], נודניק [למה את סוגרת לי? למה סגרת לי עוד פעם?], רשע [מותק, יש כמוך שתיים בעשר], ביישן [בטח לא תתענייני במישהו כמוני], עילג [את יושנת עכשיו? שאני יבוא אחר כך?], שקרן מקצועי [אני חייב לזוז, אני מאחר להשקה של היאכטה שלי], חרמן [תמצצי לי] ונוסטלגי [הבחורה שדיברתי איתה אתמול הייתה יותר נחמדה ממך].


מצד שני, גם להיות ההפך לא מבטיח הצלחה יתרה.


 


8. החיפזון מהשטן


כמו שלא תקבע פגישה עם בחורה בבית קפה ובדרך תתחיל להפשיט אותה, כך גם בצ'אט. ברגע ששניכם יושבים בעירום מול המסך, סביר שלא רק שזה לא יתקדם למחוזות מפותחים יותר, אלא שגם מה שיש ביניכם ידעך, כי מפה, קבלו שנינות יחסית, יש רק לאן לרדת.


 


9. מקוריות, או העתקה מושכלת


"היי" פשוט לא יסחוף את שוכנות הצ'אט, גם לא "איך לא ראיתי אותך פה קודם". הצטייד בשורת פתיחה משובחת עם אופציה לאלתור. ציטוטי שירים עם הכינוי תמיד הולכים טוב "אם תשכחי אותי סיוון", "רוני, אל תלכי" ודומיהם. רושם ראשוני, כמו תמיד, קשה לשנות, תתאמצו.


 


10. אל תקחו את זה ללב


מישהי סירבה? יש עוד המון דגות בצ'אט. צ'יטוט זו אמנות, ובאמנות כמו באמנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה. הצטיידו בהמון סבלנות + עור של פיל + דרושות בחורות ליברליות בעלות הקלדה מהירה ומצלמה מכוונת. צאו בהצלחה.


 

נכתב על ידי , 4/10/2004 17:05   בקטגוריות שירות לציבור  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)