לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

עוד מעט זה מגיע


 


בסוף החודש אהיה בת שלושים.


 


שלו-שים.


 


איך זה קרה פתאום? לא הספקתי לעשות שום דבר ממה שתכננתי, עד כדי כך שאפילו לא תכננתי מה אני צריכה להספיק עד הגיל המגעיל, אם לצטט את הגפן הקשיש.


תכף אני בת שלושים, מזמן לא ילדה, כבר לא בחורה, מעכשיו אקרא "אישה" או משהו. האימה.


לא רוצה להתבגר, זה מעורר בי מחשבות מעופשות.


גיל עשרים ותשע היה טוב, הייתי יכולה להסתובב עם פרצוף של "אני יודעת מה הולך בעולם, אבל אני עדיין הו כה צעירה".


תכף יהיו לי קמטים, תכף כולם יראו שהזיקנה קפצה עליי ואני נפלתי חזק.


תכף אני אתחיל להרגיש זקנה, גם בגוף וגם ברצונות, יהיה אכפת לי רק שהילדים לא ישחקו בכדור למטה בין שתיים לארבע.


תכף כולם יעקפו אותי בעבודה, צעירים ומוכשרים שיודעים לעשות את מה שאני עושה, רק יותר מהר וביתר התלהבות.


תכף אני אסתכל במראה ולא אכיר את עצמי.


תכף. יש לי עוד חודש להנות מהספק.

 

נכתב על ידי , 5/10/2004 12:08   בקטגוריות זנות רגשית  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)