לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

שומעים מצוין, רואים ככה


 


הפרסומת החדשה של סלקום פשוט מצוינת, באמת. פסקול מקסים של שירים עבריים, צילומים משובבי נפש שמתערבלים אחד בשני כדי ליצור מלאכת מחשבת של אסוציאציות, של מילים שמתחברות ונקשרות אחת בשניה, מקסים כבר אמרתי?


בכל הפרסומת אין ולו בחורה אחת ערומה [לא חשבתם שזה אפשרי, אה?], לא אומרים "זין" ואף אחד לא מפליץ. גאוני, חדשני, מרענן, שובר שיגרה.


הבעיה הבאמת מינורית היא, שככל שהתאמצתי, לא הצלחתי להבין את הקשר בין הפרסומת [המקסימה!] למוצר אותו היא באה לפרסם. נכון, ככה מקובל, ככה עושים, אל תהיי קטנונית, אבל אם הייתם מחליפים את הכוכב הסגול המטופש [שעבר הסבה והוא כבר לא עומד באלכסון, אלא ישר, סנסציה!] בלוגו של "עלית" או משהו דומה, זה לא היה גורם לי להרים את גבתי המחוטבת.


מהי המסקנה? שכנראה אפשר לביים פרסומת שאפשר לראות בלי להיות מובך ממנה, עכשיו רק צריך לנסות לקרב בינה לבין הנושא. גם את רומא לא בנו ביום אחד, יש תקווה.


 

נכתב על ידי , 20/10/2004 23:38   בקטגוריות ביקור בית  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,877
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)