הפרסומת החדשה של סלקום פשוט מצוינת, באמת. פסקול מקסים של שירים עבריים, צילומים משובבי נפש שמתערבלים אחד בשני כדי ליצור מלאכת מחשבת של אסוציאציות, של מילים שמתחברות ונקשרות אחת בשניה, מקסים כבר אמרתי?
בכל הפרסומת אין ולו בחורה אחת ערומה [לא חשבתם שזה אפשרי, אה?], לא אומרים "זין" ואף אחד לא מפליץ. גאוני, חדשני, מרענן, שובר שיגרה.
הבעיה הבאמת מינורית היא, שככל שהתאמצתי, לא הצלחתי להבין את הקשר בין הפרסומת [המקסימה!] למוצר אותו היא באה לפרסם. נכון, ככה מקובל, ככה עושים, אל תהיי קטנונית, אבל אם הייתם מחליפים את הכוכב הסגול המטופש [שעבר הסבה והוא כבר לא עומד באלכסון, אלא ישר, סנסציה!] בלוגו של "עלית" או משהו דומה, זה לא היה גורם לי להרים את גבתי המחוטבת.
מהי המסקנה? שכנראה אפשר לביים פרסומת שאפשר לראות בלי להיות מובך ממנה, עכשיו רק צריך לנסות לקרב בינה לבין הנושא. גם את רומא לא בנו ביום אחד, יש תקווה.