לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

שמתם לב מה השעה?


 

כבר נורא מאוחר, או מוקדם, תלוי מאיזה כיוון אתם מסתכלים על השעון. הלכתי לישון אתמול, כלומר אתמול, בסביבות אחת בלילה, כי היום על הבוקר יש לי איזו פגישה שלא הצלחתי להזיז לשעה שפויה יותר. ומה עושה מישהו שצריך לקום מוקדם? אה, שמחה ששאלתם, הוא קם עוד יותר מוקדם, דבר שיותיר אותו עייף עד אימה, צנוח עפעפיים ומפהק כפייתי.

  ללכת לישון שוב? אין סיכוי. כשאני מתעורררת, זה סופי ובלתי ניתן לערעור. למה בכלל התעוררתי? היה איזה שריד של כאב בטן [אני מאשימה את הסושי] שכנראה גרם לי להקיץ משנת היופי שלי שלא הושלמה ולכן אני גם עייפה וגם לא יפה בעליל, מצד שני, אני עירנית להחריד. השעה חמש וחצי בבוקר, שעה שהאדם הסביר מעולם לא רואה בשעון, אלא אם הוא בטירונות או קבור בג'ט-לג, ואני כבר מזמן לא במדים וגם את הטרמינל אני נמנעת מלבקר. לא, אני לא הולכת לשתות חלב חם, עדיף לי להיות ערה מאשר לחטוף בחילה, אז במקום לשכב במיטה ולהתהפך מצד לצד, אני יושבת והופכת דפים בבלוג. בוקר טוב.

 

נכתב על ידי , 21/10/2004 05:24   בקטגוריות לא מקוטלג  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)