לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

העצב שלך


 

כמה מייאש זה לדבר עם מישהו שעצוב בגללי. אני עושה קולות של מתחנפת, אבל אין סיכוי. הוא עצוב וממאן לחייך. אני לובשת את בגדי המוקיון שלי ומקפצת לפניו. זה לא מזיז לו את קצה השפה. הוא עצוב וזהו זה. הלו, אני אומרת לו, תן לי סיכוי, זה לא שיריתי לך ברגל ומילמלתי סליחה, לא חטפתי לך את חתול המחמד שלך ודרשתי כופר, ממש לא. בסופו של דבר, אם נתעלם מהעצב [כן, אי אפשר להתעלם, אני יודעת] הרי שבעצם לא פגעתי בך, אלא רק עמדתי על שלי, כפי שאתה היית עומד על שלך במקרה הפוך.

אין לי מושג מה לעשות, בחיי. אני יכולה להיות עצובה איתך, אם זה יישפר את מצב הרוח, אני יכולה לא לדבר איתך, אם זה ישכיח ממך את הבאסה, אני יכולה הכל, אם רק תגיד לי מה. אבל אתה לא אומר. אתה עצוב. אוף.

נכתב על ידי , 21/10/2004 09:12   בקטגוריות לא מקוטלג  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)