לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ?. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על ברווזים ואנשים, חשמל סטטי באונה הימנית ומנעול למקלדת


אני חוששת שאני כותבת יותר מדי. אני משוכנעת שברגעים אלו עובדים מיטב החוקרים מאוניברסיטת פנסילבניה על מחקר שמוכיח כי כתיבת יתר מעלה את ההסתברות לקרישי דם בצד הימני של המוח ולמצב קשה אך יציב, אבל כזו אני, עד שלא מגישים לי מחקר בעל ארבע מאות עשרים עמודים בפונט צפוף, אני לא מבינה רמזים. לא דקים, לא עבים, לא בכלל; אני, איך לומר את זה בעדינות, בלתי נרמזת.

 

אבל לא על זה רציתי לכתוב, בטח שלא על זה. אם תשאלו אותי על מה בכל זאת רציתי, אאלץ להתחמק במשך מספר דקות (אולי שניות, תלוי בכוח שיופעל עליי) ואז אתוודה שאין לי כלל מושג על מה רציתי לכתוב. זה לא שאני משועממת, ממש לא, ערימה של מטלות על פתקי תזכורת צהבהבים מקשטת לי את הצג בחוסר סדר שהוא חינני כמו גם מבולגן לאללה. אני צריכה לדבר עם ההוא, אבל שלחתי לו סמס והוא לא ענה אז אולי מחר, וגם עם ההיא, ששלחתי לה מייל והיא תחזור אליי בהקדם, כלומר אף פעם. אני צריכה להגיש משהו ולכתוב משהו ולקרוא משהו ולחשוב משהו, ואני לא מצליחה להתרכז, כאילו שמישהו הניח לי את האונות והפעיל את המייבש במשך שעה וחצי. המון יובש וחשמל סטטי, לא יותר מזה.

 

לא שיש לי בעיה להיות מיובשת מנטלית, ממש לא, כלומר אולי. אני יכולה להיאבק בזה, ולהכריח את עצמי לסגור את החלונות המיותרים. אני יכולה לרכז את המחשבה בנקודה אחת, ולקוות שהנהג האוטומטי לא יכזיב. אני יכולה, מצד שני, וזה הצד שנוח לי כרגע, פשוט לבחור בסתימות. בניגוד לשירותים, שתמיד נסתמים מחוסר ברירה, סתימות מוחית יכולה להיות נעימה למדי. זה כמו לעשות שטיפה לבלונד – זה עובר לבד אחרי זמן מסוים. זה דווקא נעים כשחושבים על זה, או שלא חושבים, למה צריך תמיד להיות חכמה ושנונה ומצחיקה, זה דורש המון מאמץ, ויוצר סטנדרטים גבוהים. סתימות היא דבר הרבה יותר נוח, כמו כפכפי טבע, כמו בחירה במפלגה הלא נכונה שתמיד הצבעת בשבילה, כמו לא לעבור ליס למרות שהם מוצלחים יותר. לא להתאמץ, להיסתם.

 

אבל גם על זה לא רציתי לכתוב, זה בטעות יצא, כמו שיעול של ראש ממשלה שתיכף יתחיל להתבדח, באמת שאני צריכה להתקין מנעול על המקלדת, או לפחות לשכוח שוב את הסיסמא לבלוג. הסיבה שנכנסתי לדף העריכה היא בעצם שאלה או תהיה או קושיה, סמנו בעיגול את הבחירה שלכם: כבר כמה שבועות כואב לי הצוואר נורא. לא הגב, הצוואר, המאחורה של הגרון, המתחת של העורף, זה עם הצעיף. מסתובבת פה טענה בבית שאני יושבת עקום מול המחשב כל היום, ולכן אני צפויה לסבול מכאבים עד יום מותי או עד שאצא לפנסיה מוקדמת ואעבור לעסוק בחקלאות. כמו כן, טוענים המלעיזים, כי העובדה שאני ישנה עם שתי כריות ברווז משובחות ועצומות, היא הגורמת לכאבים. אני אומרת שמדובר בבולשיט, שהרי מאז ומעולם ישנתי עם חבורת ברווזים, ומאז ומעולם טחנתי שעות מחשב, והכאב הוא חדש ומתיש ועושה קנאקים מעצבנים בעיקר בשעות כל היממה. אנשים טובים, הושיעו את הפיקציה למען לא תתפרק לגורמים ראשוניים. תודה ושלום.

 

נכתב על ידי , 9/1/2006 23:00   בקטגוריות מה? מה? מה?  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין על מי לסמוך



לפעמים מוצדק להיות פרנואידית, אני אומרת לכם.
תמיד תהיתי אם אנשים שעבודתם מאפשרת להם גישה לענייניהם הפרטיים של אחרים, חוטאים בחיטוט אינטנסיבי ומספק, או שמבחינתם מדובר בביזנס שאין מערבבים אותו בפלז'ר.

היום הלכתי לבקר מישהו במקום עבודתו המהודר. בכניסה, כצפוי, ניצבה אשת ביטחון לבושה בחולצה לבנה עם תגית "משהו ביטחון". חייכתי אליה בשיא הנימוס (שזה לא משהו אצלי, אבל בסדר) והיא ביקשה ממני תעודה מזהה. שלפתי את תעודת הזהות המכוערת שלי (עם תמונה שאפילו רוצחים המוניים היו מתחמקים ממנה) והגשתי לה. נכנסתי לבניין, נפגשתי עם הבחור וכשיצאתי נתקלתי באותה חיננית. היא הושיטה לי את התעודה ואמרה - את לא נראית בת 31. אמרתי לה - אה? אמרה לי - הסתכלתי בתעודה. לפני שהספקתי להתעצבן היא הוסיפה - התמונה שם לא כל כך מוצלחת.

סליחה?! זה מעמיד הכל בסימן שאלה - שטכנאי המחשבים בודק את מלאי סרטי הפורנו שלי, שמוכרת החזיות מעבירה קטעים על הפטמות שלי, והגרוע מכל - שהגניקולוג שלי באמת מסתכל עליי. תאמינו לי, אין בושה.
נכתב על ידי , 2/11/2005 14:09   בקטגוריות מה? מה? מה?  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מטנפים לי את המייל


 

בדרך כלל אפשר להגדיר את יחסיי עם כנופיות הספאם באינטרנט כיחסים חמים; הם שולחים לי מכתבים 76 פעם ביום, כנראה שהם באמת מחבבים אותי. כל תיבות הדואר שלי מוגנות בעשרות כלים, פיצ'רים ורוטוויילרים מכווני ספאם. כל הודעת דואר שמגיעה אליי עוברת תחקור ותשאול שמפילים לרצפה טובי המטלטלים של בחורינו הטובים. כל דואר זבל שמגיע אליי עובר קריעה, גזירה, שריפה וקבורה בקומות, פלוס הריסת בתי משפחתו של דבר הדואר. בקיצור, אני ממש יסודית. למרות זאת, מדי פעם מגיעים אליי ערימות ספאם המציעות שפע מוצרים שלא יכולתי לחיות בלעדיהם: דירה מפוארת בקנדה (ההשקעה הכי טובה!), גלולות ויאגרה, שיאגרה וניאגרה (להגברת המיניות המתפרצת שלי), דיפלומות מאוניברסיטות מכובדות בעולם והצעות מפתות לעבור לגליל. תענוג גדול.

 

מה שגרם לי אפילו יותר חררה מאשר גלולות השיאגרה, היא הידיעה שקראתי, בה נכתב כי "בית המשפט (המחוזי) קבע כי משתמשי הפורום המפרסמים את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם, עליהם לצפות, כי כתובת זו פתוחה לכל הגולשים באינטרנט היכולים להעתיקה, בהעתקה סבירה וחופשית".

כנראה שניר סוויסה, מנהל אתר פורנו, שהשתמש בתוכנה הסורקת אתרי אינטרנט לצורך איסוף דואר אלקטרוני, היה בסדר גמור. כנראה שהעובדה שסוויסה גרם לקריסת אתר הכרויות למשך מספר שעות, היא התנהגות סבירה ומקובלת. כנראה שסוויסה הוא הנורמלי וכולנו המטורפים. ברור. השופטת הוסיפה: ""נראה לי, כי מצב זה דומה למצב בו מפורסמות כתובות בספרי הטלפונים של חברת 'בזק', שבהם יכולים עסקים להשתמש, בהעתקה סבירה וחופשית, על מנת לשלוח הצעות בדיוור ישיר באמצעות הדואר או ישירות לתיבת הדואר". ועל זה, כל מה שנותר לי לומר הוא "בולשיט, ב-ב' רבתי".

 

הסוויסה הזה לא המציא מיילים ושלח על פני הרשת, אלא קצר מיילים, ולא סתם מיילים, אלא מיילים שהוריד מאתר הכרויות מסוים, פלח אוכלוסיה מסוים מאוד. הזבלן הזה לא התבייש לעמוד בבית משפט ולטעון שהוא חף מפשע, ולצאת מנצח. כל שנותר לעשות הוא לשלוח לו ברכות על הניצחון, בעשרים אלף עותקים, ישר לתיבת הדואר המתפקעת שלו.

 

נכתב על ידי , 12/10/2005 11:14   בקטגוריות מה? מה? מה?  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)