לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ככה בדיוק. בערך.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חרא של סקר



נכון שהייתם סקרנים? ברור. גם אני כססתי ציפורניים עד שנודע לי שיש רוב לקריאת עיתון (26%!) בהשוואה לסודוקו שמשתרך מאחור.

אני מדמיינת את הסוקר - שלום, מדבר טל מטלסקר, רציתי לברר האם יש לך עצירות. חרא של דבר.

 


נכתב על ידי , 3/11/2005 17:45   בקטגוריות המחקר המיותר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוס לי מהעיניים


 

"48% מהישראלים מעדיפים לטוס לחו"ל יחד עם בן/בת הזוג" [מתוך הודעת יחצ"נות של חברת "אל-על"]

 

אותי מעניין דווקא מה מעדיפים 52% הנותרים. הרוב קובע, כידוע.

 


 
נכתב על ידי , 6/2/2005 12:30   בקטגוריות המחקר המיותר  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1/8W+(D-d) 3/8xTQ MxNA


זו הנוסחא לקביעת היום המדכא בשנה, לפי חוקר בריטי בשם דוקטור ארנלס [שזה כמו דוקטור לק, אבל במבטא].

 

יום שני הבא, לפי החישוב, אמור להיות היום המדכדך בשנה עבור הממלכה הבריטית, מזג אוויר רע, חובות, זיכרונות חג המולד הנעלמים להם, החלטות ראש השנה שכשלו ומחסור במוטיבציה גורמים לדיכאון חמור במיוחד, כך טען קליף ארנלס שערך את המחקר.

מזל שאצלנו אין מזג אוויר רע, חובות, החלטות שנכשלות ומחסור במוטיבציה, אלא רק פיגועי תופת מדי פעם, קסאמים, רעב וג'די שלום ניר מוזס. מזל גדול.

 
נכתב על ידי , 20/1/2005 08:45   בקטגוריות המחקר המיותר  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
75,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיקציה אמיתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיקציה אמיתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)