לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Devil's Life



Avatarכינוי: 

בן: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


היי מה קורה? אז היום היתה ליד הבית שלי שריפה היער נישרף היה מסריח כל היום אבל הייתי בזמן הזה אצל דניס, לא משנה אתם לא מכירים. משהו משמח.....יש שביתה ביום הראשון ללימודים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!למי שלא יודע חחח וזהו אין לי כמעט מה לכתוב......  כנסו לפה ותשפיעו חח...
נכתב על ידי , 21/8/2007 19:12  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי אנשים?ממצב?
היום הסתפרתי לצערי אני לא ממש אוהב את התיספורת אבל לא משנה אני גם ככה אתחיל להיסתובב אם כובע בלי סיבה XD
ויש לי סיכה חדשה לתיק שיש שם תמונה של תינוק וכתוב שם : "אם יש משהו בעולם שיותר חשוב מהאגו שלי לירות בו עכשיו ומיד! חח אני מת על הסיכה הזאת  חח
ועוד משהו בקרוב אני אעשה פוסט של כל העבודות שלי בפוטו
ועוד משהו משמח בשבילכם היתחלתי לעצב בשבילכם תזמינו אני לא אכין לכולם רק לאלה שאני מכיר ואלה שנימצאים אצלי בבלוג קבוע
אם אתם אוהבים את העיצוב שלי בבלוג אז בטח גם תאהבו את מה שאני אכין לכם רק תזמינו אני עושה את זה בשביל ניסיון,
ועוד משהו לא קשור, אתר ממש מגניב על כל מיני נושאים הנה WWW.FXP.CO.IL
אז זהו ואנה לא הבנתי לאן את טסה?????
ד"ש לכולם וגם למיקי יא צ'מן אחד חח סתם
ביי
נכתב על ידי , 17/8/2007 22:35  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


הכי טוב-
זה להיות טוב לאנשים

הכי רע-
זה להיות רע לאנשים

הכי כיף-
לכייף!

הכי טעים-
פיצה עם זייתים

הכי מגעיל-
פיצה בלי זייתים

הכי יפה-
את?

הכי מצחיק-
לשאול מה הכי מצחיק XD

הכי מוזר-
חייזרים שלא קיימים

הכי כואב-
כשנושכים אותך

הכי בלוג-
455360!

הכי שם-
מייקל ,לא מייקל לואיס!

נכתב על ידי , 16/8/2007 18:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

394

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlindDevil אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlindDevil ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)