לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של נערה.


הסיפור שלי, רק שלי.

Avatarכינוי:  חייה של נערה, בלוג סיפורים. |כותבת הסיפור.|

בת: 30

ICQ: 493396396 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

סקופ- פרק 2.


 

הנה יוצא הפרק השני של הסיפור. מאוד חשובה לי דעתכם עליו ורעיונות לשיפור או סתם המלצות.

אני מתנצלת מראש על חוסר העדכונים אך אני מאוד עסוקה בזמן האחרון.

שבוע ספר שמח!

באהבה רבה,

אריאל.


עופר נכנס לחדר החזרות של סקופ כשלידו שתי דמויות לא מוכרות.

בזמן שגיא ואורי ישבו על הכורסאות בחדרם, משחקים דמקה. ''שלום,'' אמר עופר, וגיא ואורי הפנו אליו את מבטם.

''אני רוצה שתכירו את ברייאן ומליסה'' אמר.

מליסה הייתה יפיפיה אמיתית. היה לה שיער חום שטני חלק, עם בקבוקים בקצוות, עיניים כחולות וגוף שזוף יחסית.

ברייאן גם היה די חתיך. היו לו עיניים כחולות כמו של אחותו, ושיער חום בהיר.

 

 

''הייי'' אמרה מליסה בחיוך רחב. ''היי,'' ענו לה בו זמנית גיא ואורי בידידות. ''אתם תאומים?'' שאל אורי.

''לא, אני גדול ממליסה בשנתיים!'' אמר בראיין בהתנשאות בצחוק. ''שאט אפ!'' אמרה לו מליסה ונתנה לו מכה קטנה בבטנו.

אורי וגיא חייכו. ''אז... תראו לנו איך אתם שרים ומנגנים!'' הציע עופר. "אוקיי," אמר ברייאן במבטא אמריקאי, היה לו קל יותר להגיד אוקיי מאשר כן.

 

הוא התיישב על התופים והחל לנגן את התווים המונחים לפניו. הוא ניגן אותם בצורה מושלמת, היה לו כישרון טבעי. בסוף השיר גיא ואורי התלהבו ומחאו כפיים בהסתערות, לעומת עופר שכבר הכיר את כשרונו, אך גם מחא כפיים בנימוס.

 

''התקבלת!'' אמר גיא בצחוק. ברייאן צחק עם מבוכה קלה בקולו.

''עכשיו בואו נראה את מליסה,'' אמר אורי. -"נשמע," תיקן אותו עופר.

"נשמע," הסכים.

 ''מה לשיר?'' שאלה מליסה ועשתה שוב את החיוך המפורסם שלה. ''הנה מילות השיר שאורי כתב. הוא המשורר בערך," אמר עופר ונתן לה דף עם מילות השיר. 

מליסה הביטה רגעית על אורי, ולאחר מכן על מילות השיר.

 ''אוקיי, אני רק משננת את זה, רגע,'' אמרה והתרכזה בדף.

 

היה לה קול מיוחד, קסום, שישר גיא ואורי נשבו בקסמו.

 

''...ורק הפעם, בלעדייך,

רוצה אני, לעוף.'' אמרה את הסיומת של השיר, ובראיין, עופר, אורי וגיא מחאו כפיים.

 

-"אז התקבלנו?" שאלו מליסה ובראיין יחד. אורי וגיא הביטו בעופר.

הוא הנהן קלות, "התקבלתםםםםםםםם!" גיא אמר בקול רם.

 

שניהם חייכו חיוך רחב.  הם המשיכו בחזרה, ולבסוף, בסוף החזרה, גיא הזמין אותם למסיבה.

"מחר בשמונה וחצי, במועדון האפטר ווקינג. כניסה חצי חינם, אני הייחצן," הוא הזמין אותם, מליסה הסכימה, ושוב חייכה את חיוכה הקסום.

גיא חייך אליה חיוך, קצב פעימותיו התגבר. הוא הביט ישירות לתוך עיניה הכחולות.

מליסה נשכה את שפתיה התחתונות, והסמיקה.

 

-"מליסה, הולכים! come!," נכנס פתאום בראיין, ומשך בזרועה .

"בראיין, תירגע. אני לא תינוקת," היא אמרה בשקט אליו. גיא שלח אליה חיוך מעודד, והיא התנצלה.

גיא הרים את ידו וסימן לה בכף ידו סימן של טלפון, והיא הבינה, היא חייכה.

 

-"אמרתי הולכים!" צעק בראיין לפתע. מליסה השפילה את עיניה, וריסיה היו מורדים מטה.

הם עלו בדממה מחדר החזרות, ויצאו לאוויר הנקי.

-"מה הסיפור שלך?!" ירתה מליסה ישירות בבראיין. "כאילו תירגע, אני כבר התבגרתי, אני לא בת 7. מתחילים איתי, אוקיי. זה לא סיבה לריב. אני לא מבינה מה הקטע שלך." -''מליסה'' אמר והרצין. -''מה?'' -''כלום'' אמר והלך משם.

 

נכתב על ידי חייה של נערה, בלוג סיפורים. |כותבת הסיפור.| , 29/5/2008 18:27  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שטרודל ^^ ב-27/9/2008 22:25
 



סקופ- פרק 1.


 

סיפור חדש.

לסיפור קוראים 'סקופ'.

לסיפור הפעם, נכנסת שותפה חדשה.

היא תכתוב יחד איתי,

אנו מאחלות לכם קריאה מהנה!


מאז שמליסה זכרה את עצמה, חלומה היה להיות זמרת ופשוט לשיר. היא רק ראתה בתהילה חלק נלווה, אך היא שרה כל היום. אך ורק שרה.

לאחר כמה שנים, שגדלה והתגברה, חלומותיה נהיו יותר מבוססים, והתחילה לחשוב ברצינות על העתיד.

היא ידעה מה היא רוצה להיות - זמרת. היא חיכתה לכל הזדמנות שתצוץ, ואכן צצה לה הזדמנות.

מליסה נאנחה, הכניסה לתוך המזוודה הגדולה את התמונה שלה ושל חברותיה מהקיץ האחרון, וסגרה אותה. כעת היתה מוכנה לצאת לטיסה שלה, לישראל.

 

"מצאתי, מצאתי!" נכנס עופר, מנהל הלהקה, לחדר החזרות, כשחיוך מרוח לו על הפרצוף.

-"מה מצאת?" שאל גיא ביובש.

"זוכרים את האודישנים שעשינו בקיץ האחרון, לתופים ולסולן?" שאל עופר את גיא ואורי.

"אז מצאתי!" עופר הודיע וחייך.

עופר התיישב על הספה החומה, והתחיל לספר.

 

"הגיעו לפני כמה ימים שכנים חדשים מאמריקה, במקום משפחת תשבי. ביקרתי אותם והם עשו לי מין הופעה כזאת, ויש להם פוטנציאל ענק. יש להם ילד, נער ליתר דיוק, שמנגן על תופים, ואחת, שווה אמיתית כזו, עם עיניים כחולות כאלה יפות, וה..."

 -"אנחנו לא רוצים לשמוע עליה. רק תגיע לעיקר. הם יודעים לנגן?" הקטיע אותו אורי.

 

-"אז זהו. הבת, שקוראים לה מליסה, יודעת לשיר. והבן, שקוראים לו בראיין יודע לנגן בתופים."

"אתה בטוח שהם יודעים לנגן, ממש ברמה של כוכבים?" שאל אורי.

-"שמעתי אותם! סמוך על המקצוען," אמר בנימת ניצחון. "בקיצור, הם נראים נורא נחמדים. הם עולים מארצות הברית."

 

גיא ואורי החליפו מבטים, איכשהו לא היה נראה להם.

הם כבר רצו להתחיל לעבוד. לא רק ''פטפוטי ביצים' כפי שעופר תמיד נהג לומר.

 

"לי נראה שזה בסדר," אמר אורי. -"ואני הצעתי אותם," אמר עופר.

"אז סבבה," אמר גיא, ועופר חייך..

 

"יש לך את מספר הפלאפון של אחד מהם?" שאל אורי. "ברור!" אמר עופר, ומסר לו פתק קטן, ובו רשום מספר של טלפון נייד. "זה של מליסה." הוא אמר. "והיא יודעת עברית מצויין."

אורי חייך והוציא את הפלאפון שלו מכיסו.

 

"היי! הגעתם לפלאפון של מליסה, אנא השאירו הודעה ואחזור אליכם מאוחר יותר''

אורי הביט מבולבל בצג הטלפון שלפניו. לבסוף החליט להשאיר הודעה. "היי מליסה, מדבר אורי, חבר של עופר. יש לנו להקה אם עופר לא סיפר לך, ו.." הוא נקטע. 'פאק,' חשב לעצמו.

"בכל מקרה," הוא המשיך. "אם את רוצה לבוא לשמוע אותנו אם משהו, אז דברי עם גיא. ביי."

"יופי חוכמולוג!" ליגלג גיא. "עכשיו.. היא תבוא הנה. בטוח. מה אני מקשקש? תרוץ לכאן!"

 

הוא צחק מהבדיחה של עצמו.

נכתב על ידי חייה של נערה, בלוג סיפורים. |כותבת הסיפור.| , 17/5/2008 00:00  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מקום שקט בעולם ב-4/7/2008 21:32
 



פרק 10 . ואחרון .


 

בפרק הקודם:

-"איך זה קרה בכלל?" שאלתי את עידו, נזכר, שבכלל לא הייתי בקומה באותו הרגע.

-"דיוויד." -"דיוויד מה? הנגור?" שאלתי מבוהל.

הוא הנהן. -"אז הוא חזר..." לחשתי בפחד, מנסה שלא להיזכר בעיניו השחורות והמסנוורות.


הפרק הזה מורכב משלושה מכתבים. שני מכתבים של רועי, ואחד של עידו. נתחיל ברועי.

 

"עידו .

כשתראה את המכתב הזה, אני כבר לא אהיה יותר בארץ בכלל. אני יהיה אי שם - במטוס, גבוה, בדרך לציריך שבשוויץ.

ואני כותבת לך, שלא תגעגע. זה לא להרבה זמן. רק לחודש.

ואני אחזור בריאה. מבטיחה. תוכל לקחת אותי לכל המקומות שלא הספקנו להיות בתור חברים.

בקולנוע, בים. הספקנו רק בבית חולים.

למשך שבועיים.

 

אני רוצה לומר לך, שברגע שפתחתי את עיניי, הדבר הראשון היה לראות אותך.

זה היה לי מוזר. במיוחד שאני זוכרת שהזמנת את אביה לצאת איתך, [חח, זכרונות ישנים.. :)],

והריב של יום קודם. וניר היה.. בוא נגיד קרוב אליי.

הייתי מופתעת בקיצור.

 

בהתחלה לא הבנתי איפה אני, ומה קרה לי. הדבר האחרון שאני זוכרת זה אותי ואת אביה עומדות בכניסה לבית שלכם,

ואת המבט התכול של עיניך. (או שזה היה של ניר? O: )

 

ולאט-לאט, נזכרתי הכל. בקול הקר שצעק : "ידיים למעלה!"

בבהלה של כולנו. ברעש האדיר של האקדח, שפגע ישר ברצפה, בשיש הלבן והיפה שהיה בכניסה,

שחתיכות ממנו נכנסו אל עיני הימנית.

 

מאז התחלתי לראות הכל במטושטש. שמעתי צרחות בהלה, אנשים רצים.

ומפה אתה כבר יודע מה קרה.

שכבתי בבית חולים. שלושה ימים לא זזתי. (ככה סיפרו לי לפחות...)

לבסוף שהתעוררתי, גילו שעיני הימנית לא רואה, וכל האיברים הפנימיים של יתר חלקי הגוף נפגעו, והזמינו לי את הטיסה הקרובה ביותר לציריך. לטיפולים.

והכסף. פה מגיעה תודה רבה לאמך, גליה.

אני לא יודעת מה הייתי עושה בלי הכסף שלכם. זה כ '' כ נותן לי הרגשה טובה.

אני אחזיר לכם כל פרוטה. זה יהיה קשה, אבל אני אצליח !

אני אכתוב מכתב ארוך יותר בפעם הבאה. [?]

 

מתגעגעת כבר עכשיו,

 

                                  רועי."

 

המכתב של עידו:

 

"רועי שלי.

לא ידעתי שהשארת לי מכתב. רק לפני כשעה קלה אמא שלי נתנה לי את המכתב,

שאת כנראה מסרת לה ואמרת להביא לי אותו.

אני כבר מאוד מתגעגע, למרות שעוד לא עברו 24 שעות.

יום אחד אני לא מצליח לשרוד, אז חודש שלם?

 

במשך השבועיים שבילינו בבית חולים (טוב, לא ממש בילינו אבל בכל זאת....)

גיליתי עלייך המון דברים חדשים. וכל פיסת מידע שידעתי עלייך,

גרמה לי להתפעל עוד יותר ממך.

אולי זוהי הסיבה שאני אוהב אותך?

 

אני מתכנן הפתעה בקרוב. אולי זה יצליח לי.

אמא שלי מוסרת לך תודה. ואת באמת לא צריכה להחזיר לי.

 

ניר בסדר גמור אם את שואלת. הוא ואביה (חח, איזה צירוף מקרים?)

ביחד כבר מאתמול, ו... הם אוהבים לפחות כמו שנראה לי.

כולם פה מוסרים לך ד''ש חם. ומתגעגעים.

היום, לפנות בוקר, מוקדם מאוד לפני שהגעתי לנמל תעופה להיפרד ממך וממשפחתך

ראיתי יונה. יונה תכולה, עם נגיעות של צבע דבש, הצבע של עינייך.

זה הזכיר לי אותנו. מאוד.

 

אני גמור מעייפות, אבל אני לא מצליח להירדם, הראש שלי מתמלא במחשבות.

עלייך, רועי.

הרופאים אמרו שרוב החולים מצליחים לעבור את הניתוח בשלום. אבל לפעמים יש כ - 10 אחוזים שלא.

ו.. אני מפחד. כ '' כ מפחד.. שאת תיהיה בין העשר אחוז. זה מפחיד.

וזה לא נותן לי מנוחה שאני לא אראה אותך שוב.

 

עכשיו אני צריך לסיים. בקרוב הדואר יסגר, ואני צריך להספיק לקנות בול שיתאים לשוויץ.

 

אוהב מאוד.

       עידו.

 

נ.ב: איך אמך הצטרפה? איך היא מרגישה?"

 

המכתב השני של רועי. חשוב לציין שהוא נכתב כשבועיים לאחר המכתב של עידו.

 

"הו עידו!

 

*אחרי שהלכת*

איזה הפתעה. ממש לא האמנתי שראיתי אותך, בפתח הדלת.

פה? בציריך?!

 

מצבי היה רע מאוד. הרופאים אמרו שאני כנראה לא אעבור את היומיים.

ואז אני ראיתי אותך.

תחילה חשבתי שאני מדמיינת.

אבל אז.. שמעתי את קולך. כבר כמעט שכחתי איך הוא נשמע .

 

אתה באת, התקרבת. הוריי יצאו מן החדר, (אמי מרגישה טוב יותר. רק שני כדורים ביום, והמצב טוב.)

הם הותירו אותנו לבדינו. ואז אתה הגעת. אני התיישבתי למרות שזה היה קשה.

והשתעלתי הרבה. הבאת לי כוס מים, ומצבי נרגע.

 

חיבקתי אותך. הרגשתי את גופך.

 

מצבי השתפר מאז. ואני מרגישה טוב. ממש טוב.

הרופאים אומרים שזה נס רפואי.

אני אומרת שזוהי אהבה.

 

אתה לקחת אותי בכיסא גלגלים, הייתי חלשה מכדי ללכת. הוצאת אותי אל האוויר הפתוח.

וואו, איזה מזג אוויר נעים!

הרגשתי שאני מרחפת. אולי זו תיהיה קלישאה לומר,

אבל.. הרגשתי כאילו רק אתה ואני נמצאים.

כולם נעלמו

ואנחנו נשארנו. זה מה שהרגשתי לפחות..

ועזרת לי להתיישב על הספסל. זה היה קשה, אבל הצלחת :)

 

ואתה התקרבת אליי.

ואני יודעת שאני לעולם לא אשכח את הרגע הזה,

שהתקרבת אליי, הרגשתי את קצב נשימותך.

הריח של פרחי היסמין, היה קרוב אלינו.

ושפתינו.. התחברו .

נשיקה ראשונה .

 

 

הניתוח עבר בהצלחה (יש!)

ואני כנראה אוכל לראות יותר טוב.

והכל בזכותך. עכשיו כבר לא תוכל להתבייש בי, שאיני יכולה להיות בנאדם רגיל,

להפך, נוכל לכבוש את העולם !

 

ואני יודעת שזה לא הסוף של ההיכרות של שנינו.

כי אני עוד לא מכירה אותך. ואת האהבה הגדולה הזאת,

צריכים להתנהג אליה בזהירות.

 ולאט.

 

וזה כל מה שיש לי להגיד להיום.

אוה, ושאני אוהבת אותך. אוהבת נורא.

 

                שלך לתמיד.

                                       רועי .

         

נ.ב : תודה על השוקולד הטעים שקנית. איך ידעת שאני הכי אוהבת מריר ?

 


הסיפור הבא יופיע ב17.5

סקופ- ישולב עם הרבה מוסיקה ונגינה.

חברות ושיתוף פעולה.

 

נכתב על ידי חייה של נערה, בלוג סיפורים. |כותבת הסיפור.| , 5/5/2008 19:48  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חייה של נערה, בלוג סיפורים. |כותבת הסיפור.| ב-15/5/2008 19:56
 



לדף הבא
דפים:  

8,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחייה של נערה, בלוג סיפורים. |כותבת הסיפור.| אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חייה של נערה, בלוג סיפורים. |כותבת הסיפור.| ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)