לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מלאכים בשמי ברלין.


בחשכת הלילה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

זה לא הולך להיות מעניין


אני לא יודעת למה אני מעדכנת בכלל, זה לא שיש לי מה לכתוב.
יום כיפור, היום הכי משעמם בשנה.

אתמול דווקא היה נחמד.
חוץ מהעובדה שנסטיה לא טרחה לומר לי ביי.

לרובן יש יומולדת מחר.
למקס היה שלשום.

יש לי כל מיני דברים חדשים שקנינו עם אמא.
עוד שבוע תל אביב.
בטח גם נתניה. אבל נראה.

חופש, זה טוב.
יוני יהיה בבית מיום שני עד ראשון. לא יודעת אם זה טוב בכלל.
אתמול הוא הציע לי לשחק איתו קלפים. הפסדתי, אבל מה זה משנה. דברים כאלה הפסיקו לקרות.

אני כל כך רוצה כלב. יותר מכל דבר אחר.
אני בתהליכי שכנוע אמא, אבל אני ממש בספק.
וזה מבאס.
כי אני מרגישה שיצור פרוותי ושמח כזה זה כל מה שיכול להיות לי שיכול לשמח אותי.

יופי שלי.
את פתטית.



נכתב על ידי sirikata101 , 22/9/2007 11:53  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה הזיכרון שלי קצר.


היו כל כך הרבה דברים שרציתי לכתוב עליהם, סתם דברים משעשעים שקורים בבית הספר.
אבל אני שוכחת הכל, ואין לי כוח לרשום.
משום מה, ממש לא כיף לי. אפילו שאני בנעלי הבית הסקסיות שלי.
אני מכריחה את עצמי לא לחשוב על אנגליה. לא לחשוב על סיימון. ממש מכריחה.
אני לא יכולה לחכות עד סוף יום חמישי כבר. יהיה חופש של איזה 3 שבועות. זה כל כך כיף. אני אשן, לשם שינוי.

אני כל כך חייבת להפסיק לקלל. זה כל כך לא יפה. זהו. אני נגמלת. גם מסמסים.

למה יש לי קשרים מזויפים?
למה יש לי קשרים מזויפים שמתכחשים להיותם כאלה?(או: למה אני מכחישה שיש לי קשרים מזויפים)
למה אחרי כל הזמן הזה עדיין תוקפות אותי מפעם לפעם התקפות פרנויה?
למה יש לי 12 שירים באמפי ואין לי תוכנת הורדה נורמלית?
למה אני לא זוכרת מתי פעם אחרונה לי וליוני היה חיבוק?


יש סיכוי ממש גדול בחופש הגדול אמא ואני נטוס ל, בין היתר, פינלנד. אני כל כך רוצה. אני לא יודעת למה אפילו, משהו מושך אותי לשם בטירוף.
אני צריכה ללכת למצוא לעצמי משהו מגניב ללבוש מחר. נמאס לי כל יום אותו דבר. אני אמצא משהו.

אין לי השראה לשום דבר. אפילו השרטוטים שלי בשיעורים נהפכו לגוש צבע אחד גדול. ואני שונאת את זה.
אנילארוצהלצאתמהמיטהיותר. בכלל. להשאר שם. כל הזמן. אתם תוכלו לבוא לבקר אותי, כמובן.
אני אתחפר שם. אני ולוליטה. יהיה לנו נחמד, ברגע שאני אגיע לעמודים המעניינים שיש בספר, כי בנתיים זה די יבש.

אני מתעבת את המורה להבעה.
אני מתעבת את השיעורים של אינה לבובנה.
לעומת זאת, אני אוהבת כימיה.

לילה טוב.
נכתב על ידי sirikata101 , 17/9/2007 21:54  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מאוהבת בנעלי הבית החדשות שלי.


אחרי בצפר יהיה עדכון.
בנתיים, רק הודעה קצרה זו.

נכתב על ידי sirikata101 , 16/9/2007 06:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  sirikata101

בת: 30




3,125
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsirikata101 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sirikata101 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)