לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

...


בנתיים היום הזה היה דיי בסדר בהתחשב בעובדה שהיום היה מבחן.. כן כן למרות שאמור להיות היום תחילת חופש פסח היה היום מבחן. המבחן לא היה נורא וגם סיימתי אותו דיי מהר. חזרתי הבייתה מוקדם ומאז בעצם לא עשיתי כלום. יעיל אני לא אבל אני מתכוון לקרוא לפחות 2 ספרים החופש.

 

seeing you in the corridors's supposed to be harsh

but i dont give a damn

passing near you was like passing near a stranger

i dont know who you are anymore

and i dont even care.

 

נכתב על ידי Solitude , 31/3/2009 14:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Tabula rasa


שיחזרתי ומחקתי.

את העבר אני אשאיר בעבר או לפחות מקווה להשאיר בעבר.

 


 

יש משפט או צמד מילים שסיימון אמר באמריקן איידול שנה שעברה, המשפט הזה אומר "זוג מטומטמים" מה שאני זוכר זה שזה היה שם של שני אנשים.. אם מישהו זוכר זה יהיה נהדר אם הוא יוכל להגיד לי אותו.

 


 

When it will come i'll embrace it with all my heart

with no single regret.

 the  eternal silence would come and take me away

and its ok.

its all ok

because nothing matters.

לא זאת לא זעקה לעזרה.

 

נכתב על ידי Solitude , 28/3/2009 22:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Solitude

בן: 32




4,620
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSolitude אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Solitude ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)