הנה עוד קצת יעילות נוסח השוק הפרטי. אלוקים שישמור.
גם לי קרה משהו דומה (ואגב, קורה שוב בימים אלה בעוצמה פחותה, רק שכבר אין כוח למלחמות)
לדב גילהר זה כנראה לא קורה.
ועוד משהו בשביל ההקשר - בתגובות למאמר שלי על הוט (הלינק השני כאן) התבטאו לא מעט נציגי שירות של החברה, שהסבירו שתנאי העבודה בה מזוויעים, מה שגורר תחלופה מאוד גבוהה, חוסר מקצועיות, ואפס מוטיבציה לתת שירות. השירות הגרוע של החברה הוא לא גורל משמיים, כי אם תוצאתו של ניהול גרוע וכנראה חזירות מצד הבעלים, שרוצים להרוויח כל שקל אפשרי ודורסים בדרך את העובדים.
ולמה אני לא עובר למתחרים? כי בשיטה הנוכחית אני לא מאמין שאצלם הכל ידפוק חלק. וגם, למי יש כוח לעבור שבעת מדורי גיהינום בניסיונות התנתקות. תקראו מה עשו לאח"י דקר...
(הסיפור האמיתי והמזעזע של)