ערוץ 10 בדק את מופעי הקיץ והביא המלצות מפיהם של מומחים בתחום. אחת הממליצות, כתבת תרבות של וואינט, העידה על "היי סקול מיוזיקל" שמדובר בהפקה מצוינת ומלאת קסם. אלא שאת ההפקה מובילה סוכנות לוק שבבעלות "ידיעות תקשורת", המחזיקה גם בוואינט. בחודשים האחרונים קודם המחזמר באינטנסיביות בכלי התקשורת של הקבוצה. ההמלצה ה"אובייקטיבית", מפיה שלא מי של יכולה לומר אחרת, היא הטעיה של הצופים.
אז אולי אלה ערוץ 10 (נראה לי שחיים אתגר חתום על האייטם) שהיו צריכים לחסוך מהכתבת את הסיטואציה הבלתי אפשרית, או לפחות לספק גילוי נאות, אבל גם עיתונאים צריכים להיות מודעים לצורך לומר מדי פעם: אנחנו נגועים בניגוד עניינים ועל כן לא נתייחס.
(ואם להיות קונספירטיביים, דמיינו עסקה: ערוץ 10 בא למפיקי 4 מופעים ואומר להם שיכין כתבת המלצה באיצטלה עיתונאית תמורת תשלום ראוי. זה הרבה יותר אפקטיבי מכל פרסומת וזוהי עבודתם של אנשי המכירות, לא העיתונאים. על האחרונים נכפה ליישר קו לצורכי החברה ויכולת תשלום המשכורות שלה. תסריט דימיוני בלבד, כאמור, אלא אם מישהו יודע אחרת)