לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג מעריצים


סלבz אי אפשר לתאר ב-255 תווים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

מיילי סיירוס(האנה מונטנה)-miley cyrus


כולם מכירים אותה יותר בשם מיילי סטיוארט או האנה מונטנה, וכשחקנית/זמרת, אבל לא הרבה אנשים יודעים הרבה דברים עלייה, אז אני חקרתי קצת וגיליתי כמה דברים מעניינים:

1)א)היא לא הזמרת היחידה במשפחת סיירוס

ב)אבא שלה (בילי ריי סיירוס) הוא גם זמר

2)א)היא גם לא השחקנית היחידה במשפחת סיירוס

ב)אחותה הקטנה(נועה לינדסי סיירוס) שיחקה תפקיד קטנצ'יק בכמה מפרקי האנה מונטנה

ג)גם אבא שלה(בילי ריי סיירוס) הוא שחקן ובמקרה משחק את אבא של מיילי סטיוארט בהאנה מונטנה אבל הוא גם שיחק בסידרה שקראו לה "דוק" אני לא בדיוק מכירה ת'סדרה.

3)היא באמת נולדה בטנסי

4)היא בת 14

בינתיים אני לא יכולה לכתוב עוד הרבה כי עוד מעט אני צריכה ללכת לקולנוע אז הנה כמה תמונות של מיילי(אין לי הרבה)






נכתב על ידי ayelet bell , 14/8/2007 18:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ayelet bell

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לayelet bell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ayelet bell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)