לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם לא אני לי מי לי?!..



כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

היוש....


כן כן.. תיכון זה כיף וחופש בתיכון זה עוד יותר כיף...!

והכי כיף זה לראות NEW MOON....!!!!! ייאי... היה כזה יפה ווב כזה שקסי....!! וכמובן גם טיילור..! שני חתיכים...

טוב מה גם.. לפני כמה זמן ראיתי 2012.. טוב וכמובן שגם בסרט זה ראיתי את סשה הטייס!! שקסי כמוהו עוד לא נראהה...!

ומשו אחרון (נראלי...) This Is War...!! אן דברים כאלה!!.. האלבום החדש של 30 Seconds To Mars..!!ענק..! אמנם עדיין אין לי אותו אבל יהייה לי או בראשון או בשלישי שאהייה בסנטרר.. בקשתי שישמרו לי אותו וכמובן ששמרו לי...! אני מאושרת עד השמיים..!!

 

ועכשיו תמונות!!...XD :

טוב אז נראלי אתם יודעים מיזה... אבל אם לא אז זהו רוברט פטינסון..! הוא כזה שקסייי...!!

 

 

ועוד רוברט כי.. באמת? איך אפשר שלא?!...

 

 

זהו סשההה...XD או בשמו האמיתי יוהן אורב.. נראלי....יש לו תמונות יותר מוצלחות...

 

וזה ה- אלבום של ה- להקה...! ואתם יודעים לקרוא אנגלית.. אז תקראו את מה שיש על העתיפה..

 

 

תודה על ההקשבהה...XD

צ'אוווו..

 

נכתב על ידי , 11/12/2009 16:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!!!R.E.L אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !!!R.E.L ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)