לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hear The Sound, The Angels Come Screaming.



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


482543

 

זאת שממש צריכה חיבוק3/>.

נכתב על ידי , 16/10/2007 19:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי. ב-16/3/2008 19:03
 




היומיים הכי גרועים שהיו לי בחיי.

כבר לא אופטימית.

 

עריכה:

Guys Like You Make Us Look Bad - Blessthefall

 

You scream don’t look, you scream don’t touch
What have they done? What have I not?
And every time I think about your voice I
Start to tremble, and my throats aching
And anytime you need a shoulder, I’m right here
You’ve just gotta find a way.

She sits alone, tries to adjust
She cries please let me go I won’t tell anyone
You scream don’t look, please god don’t touch

Oh god please help us, get her out of this

 

זונת הצומי רוצה שמישהו יקדיש לה את השיר הזה., כי היא מטומטמת,

אבל נורא מתחברת אליו><"

נכתב על ידי , 5/10/2007 19:34  
451 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Wamnelvepen ב-13/3/2012 01:32
 



שני שאלונים8)


Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

אפשר לגנוב ממך את השאלון על המוזיקה?

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

איזה?

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

עם האייטונס.

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

כמובנוש.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

ייאיD:

 

 

איך העולם רואה אותי?

You Know What They Do To Guys Like Us In Prison - My Chemical Romance.

אז העולם רואה אותי כגבר שנכנס לכלא. איזה כיף ליD:

האם יהיו לי חיים מאושרים?

 The Sharpest Lives - My Chemical Romance.

הוהוהו. מגניבXD"

יהיו לי חיים חדים*-*

מה אנשים באמת חושבים עליי?

 Under Pressure - My Chemical Romance.

אז... אני נתונה תחת לחץ? זה מה שאתם חושבים עלי? הא? רעים|סנוב|

האם אנשים חושקים בי בסתר?

Love Today - Mika.

XDDDDDDDDDDDDD

זה כל מה שיש לי להגיד.

אה, ועוד משהו...

אין מצב שחושקים בי בסתר._."

איך אני יכול/ה לעשות את עצמי מאושר/ת?

The Take Over, The Break's Over - Fall Out Boy.

WTF?!

מה אני צריכ/ה לעשות עם חיי?

 Oh Star - Paramore.

אממ, אני צריכה לבקש משאלות מכוכבים נופלים?

האם יהיו לי ילדים?

Disenchanted - My Chemical Romance.

בנימה אופטימית זו...

עצה טובה בשבילי:

Liar Liar (Burn In Hell) - The Used.

אהא. אני אשרף בגיהנום כי אני שקרניתD:

מסקנה - לא לשקר.

 מהו שיר הנושא שלי,לדעתי?

 All These Things I Hate - Bullet For My Valentine.

הוו, שיר מדהים*-*

 מהו שיר הנושא שלי לדעת אחרים?

All We Know - Paramore.

הא?

 איזה שיר יתנגן בחתונה שלי?

 Cute Wuthout The E - Cute Is What We Aim For.

ייאי! חותכים וורידים בחתונה שליD:

איזה שיר יתנגן בלוויה שלי?

Relax (Take It Easy) - Mika.

מה אתה אומר?!

איזה סוג אישה/גבר אני אוהב/ת?

 Sorry, You're Not A Winner - Enter Shikari.

אני לא אוהבת מנצחים. אני אוהבת מפסידנים(NOT)

איך יהיה לי היום?

 I Feel So Mad - Billy Talent.

אני לא כועסת, אני לא מעוצבנת, אני לא מבולבלת><"

טובנו, לפחות לא עכשיו.

 למה אני כאן?

 Cemetery Drive - My Chemical Romance.

אז אממ, אני כאן כי... אני צריכה ללכת לבית עלמין? |:

כמה עצוב.

בתור מה אנשים יזכרו אותי?

My Heart - Paramore.

הוו, שיר כלכך כלכך יפה*-*

אם אנשים ייזכרו אותי בגלל הלב שלי,

זה לא יהיה ממש טוב><"

איזה שיר יתקע לי בראש מחר?

 Labyrinth - Enter Shikari.

למה לא?D:

האם יש בחוץ אנשים שבאים לקחת אותי?

I'm Not Okay - My Chemical Romance.

אממ, אני לא בסדר! אני מקולקלת! אל תקחו אותי! ~בוכה~

איך תהיה השנה הזו?

Toxicity - Systom Of A Down.

אממ... אוקי(?)

 

זה היה אחלה שאלוןD:

חלק מהתשובות יצאו ממש מצחיקותXD"

 

 

-אם יש יותר מ20 איקסים, אתה טיפש-

 

[X]מסטיק נפל מהפה שלך כשדיברת.

[X] מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.

[  ] רצת לתוך דלת זכוכית.

[  ] קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע .

[X] חשבת על משהו מצחיק והתחלת לצחוק .  

 

[  ] רצת לתוך עץ שיח.

[X] ידעת שזה אפשרי ללק את המרפק שלך.

[X] ניסית ללק את המרפק שלך.

[X] לא ידעת ש'אני פורים' ו'השפן הקטן' בעלי אותה מנגינה.

[X] ניסית לשיר אותם.

 

[X] אכלת משו שלא נועד לאכילה.

[X] נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.

[  ] נחנקת מהיריקה של עצמך.

[  ] ראית את מטריקס ואתה עדיין לא מבין את זה.

[X] לא ראית את מטריקס.

 

[X]  הקלדת רק עם שתי אצבעות.

[  ] תפסת בטעות מישהו על חם.

[X]  ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לאף או לעיניים שלך .

[X] תפסת את עצמך מזיל ריר. (רופא שיניים, לא יכולתי לבלוע).

[X] היית חצי רדומה בשיעור.

 

[X] את כזאת שמתחילה לצחוק מכל דבר .

[X] זרקת על מישהו אוכל כי הוא עיצבן אותך

[  ] לפעמים פתאום הפסקת לחשוב.

[X] התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר.

[  ] רוב האנשים מנדנדים בראשם והולכים ממך.

 

[  ] הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.

[X] אתה משתמש באצבעות שלך לחישובים מתמטיים פשוטים.

[  ] אכלת חרק.

[X] אתה עושה את השאלון הזה כשיש לך משו הרבה יותר חשוב לעשות. (לשעשע את ליאורXD")

[X] שמת בגד כלשהו שלך הפוך ופשוט לא הבנת את זה עד שאמרו לך .

[X] חיכית מלא זמן בשביל משהו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.

[  ]  העברת הודעת שרשרת כי פחדת שמה שרשום שמה יקרה לך.

[X]  שברת הרבה דברים.

[  ] חברים שלך יודעים לא להשתמש במילים ארוכות לידך.

[X] אתה מטלטל את הראש שלך כשאתה מבולבל.

 

[X]  נפלת אי פעם מהכיסא שלך.

[X] כששכבת במיטה שלך ניסית למצוא טקסטורות בתקרה.

[X] המילה אממ.. היא בשימוש רב אצלך .

[  ]הפגנת חוסר טאקט מוחלט כשאמרת למישו שהוא מכוער\שמן\מזיל ריר

[  ]דפקת את הראש בקיר בשביל לבדוק אם זה עושה גומה בקיר.

 

26 איקסיםX:

אז אני מכריזה...

אני טיפשת!D:

ייאי לי<:

 

ועכשיו ציטוטיישן עם נעה המושית של חיי3>

 

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

באלי לעשות את השאלון שכולם עושים עכשיו עם הטיפשות

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

הוו, גם ליO:

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

את גם ראית את זה?

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

בכל חור.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

כן.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

זה נורא מפתה לעשות את השאלון הזה.

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

נכון

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

בואי נעשה אותו

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

בואי

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

טובטוב יאללה עושים את השאלון

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

טוב יאללה מאיפה נגנוב אותו? יש מלא גרסאות

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

יאללה, אני גונבת אותו מחברתי המלומדת יובצ'.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

שלחי לי את בלוגה המלומד.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

רק שנייה מלומדת.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

את יודעת ששניות יכולות להיות נורא חכמות.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

שלי מלומדת להפליא.

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

שלי לא.

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

היא חיפפה בתיכון.

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

כמוני

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

O: נעה מילשייק שתינה!

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

מז"א חיפפת בתיכון?! ולא אמרת לי?!

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

מצאתי את בלוגה המלומד,אינני צריכתך.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

חצופה!

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

את לא צריכה אותי, הא?

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

אממ, נראלי מחקת את הפוסט הזה

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

הוו דניאל,חזרי אליי.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

הוו נעה. חזרתי.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

כי את כוסיט וזה.

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

אני צריכה אותך ואת רעננה העיר המיוחמת

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

יש את זה בבלוג של יוליה מלא פעמים 410272

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

אעאע, תודהD:

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

הוו, נעה.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

יוליה גרה במאדים?

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

כן!

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

לא,היא גרה לידי

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

בארץ המיניות.

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

בארך המיניות?

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

אני גם רוצה לגור שם

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

בואי

[b][c=1].Comfortably Numb[/c=1][/b] אומר/ת:

ותביאי את ג'רארד><

Xx.Screaming Hallelujah.xX אומר/ת:

באה.

 

 

חהחה. אני גרה בעיר המיניות, ואתם לא.

ואני גרה עם ג'רארד בעיר המיניות, ואתם לא.

בטט לכם.

נכתב על ידי , 4/10/2007 14:09  
1689 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של KZNOZ ב-5/4/2014 00:24
 



לדף הבא
דפים:  

3,919

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXx.Screaming Hallelujiah.xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xx.Screaming Hallelujiah.xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)