לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרושש


הבלוגושש שליי =] תמיד מוזמניםם

Avatarכינוי:  שירושש ו-ששש

בת: 27

ICQ: 213234648 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

תשובות לשאלון השבועי


כיצד את מפייסת מישהו שפגעת בו?
מדברת איתה בטלפוןן

כשמרגיזים אותך או מעליבים אותך מה תגובתך? איך את מגיבה?
דבר ראשון אני שואלת למה הם אמרו את זה
אחר כך אני מנסה לא להיתנהג כמו שאמרוו לי

מה הדבר שהכי מעצבן אותך, שאחרים עושים לך?
משוויצים ואחרי זה אומרים שאני משוויצה

איך תגיבי על הדבר הכי מעצבן הזה, והאם תסלחי?
אני אבקש מהם או שלא יגדו עלי שאני מיתנהגת ככה
או שאני מבקשת מהם שלא ייתנהגו כך

כשאת ממש שמחה מה צריך לעשות בשביל להעכיר לך את השמחה?
שחברות יריבו איתי או ביכלל לריב עם מישהו
או שיגידו לי לא לעשות דברים שאני כן רוצהה

מה מצב רוחך בדרך כלל?
בדרך כלל שמחה אם מישהו לא בא והורס את זהה =[

האם מצב רוחך משתנה הרבה?
תלוי אם לא מעצבנים אותי אני נישארת שמחה =]

באיזה מצב רוח את הכי אוהבת להיות?
שמחה

האם יש מצב רוח, שאת כמעט אף פעםלא נמצאת בו?
לא

האם את במצב של כעס וחיכוכים עם ההורים שלך או בקשר טוב איתם?
כעס וחיכוכים

איך את מגיבה כשאת שמחה עד הגג בגלל משהו שסופסוף קרה ופתאום משהו נכנס ומודיע לך שזה טעות?
אני מאוכזבת.... =[

נכתב על ידי שירושש ו-ששש , 6/8/2007 23:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



67
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירושש ו-ששש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירושש ו-ששש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)