לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החדר של חני

ילד רגיל.. תמונות ושירים שלי

Avatarכינוי:  חי בסרט טוב :)

בן: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

איזה מוזר


רציתי להעלות עכשיו פוסט חדש וכבר שכחתי איך לעשות את זה..

אבל כמו שאתם יכולים לראות מסתבר שהסתדרתי בסוף חחח

בכל מקרה הנה שיר שכתבתי לפני כמה זמן...

 

בא לי בנאלי

אני פשוט לא מאמין

שוב היא בוכה לי דמעות של תנין

ואני כמעט שמתקפל

העצב הזה אותי מבלבל

פרידה היא תמיד דבר קשה

אבל ליבי אומר לי ש..

אין דבר יותר נכון לעשות

זה היה חייב לקרות

ואני עם עצמי חושב על הכל

איך היום שונה מאתמול

הכל קרה לי כל כך מהר

ושום דבר כבר לא עוזר

כותב עוד איזה שיר באנלי

שמספר על כמה רע לי

מקווה שהעתיד אליי יחייך

שאבין לאן אני הולך..

 

נכתב על ידי חי בסרט טוב :) , 23/5/2008 21:57  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,049
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחי בסרט טוב :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חי בסרט טוב :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)