לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן סודי

סתם כל הדברים ההזוים שעוברים עלי ואני לא יכולה לספר אותם כל כך..........יש מצב שתחשבו שאני שרמוטה0_o אבל על הזין=]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

סקס-סיפור על הסאדו מאזו הראשון שלי


למטה..אנשים עם ידע שיגיבו,כל השאר תחסכו ממני
נכתב על ידי אנונימית=]... , 9/6/2008 14:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס-הפעם ראשונה שעשיתי סאדו מאזו.הסיפור המלא


זה היה אתמול,הוא חזר בשעה הרגילה שלו מהעבודה.

אני ההיתי עייפה אז נכנסתי למיטה ונחתי.

לא שמעתי שהוא ,הוא נכנס בשקט,בא ישר לחדר שינה שלנו

היתקרב..תפס אותי חזק,הכאיב לי ממש

תפס לי את היידים בצידי הגוף והבטיח בי בקשיחות

ניבהלתי וניסיתי להישתחרר.ביקשתי שיעזוב אותי

הוא נהנד בראשו ואמר שאני לא הולכת לשום מקום

היום את שלי,רק שלי,כל מה שאני ירצה את תעשי אני האודן שלך מעכשיו!מובן כלבה?

נורא פחדתי,הוא העביר את הלשון שלו על הצוואר שלי

הוריד את הבגדים ממני..את הגופיה הקטנה שלי ותחתונים

לקח את הגופיה וקשר סביב הידיים שלי מאחורי הגב,לא יכולתי לזוז

הוא שלט בכל הגוף שלי.ההיתי כולי שלו

המשיך לרדת הגיע לפיטמות ,ליקק,ואז נשך..צעקתי מהכאב,זה לא הזיז לו.

הא המשיך להכאיב לי כאילו הוא נהנה מזה

וירד עם הלשון אל הבטן..המשיך לכיוון הכוס

ליקק בצדדים ואז את השפתיים מסביב פתח אותם וליקק מבפנים

בתאווה לטעום ממני הכל בקצב אחיד ליקק את הדגדגן

ואז הוא קם,תפס לי בצוואר צחק ואמר..חתיכת זונה.אני יראה לך מה זה.

הוריד אותי בכוח על הברכיים והוציא את הזין היפה שלו.

אני אהבתי לרדת לו,פשוט חשבתי שהוא אוהב יותר לרדת לי..לכן לא מצצתי לו הרבה

הזין היה כבר עומד ומוכן.הוא הכניס לי אותו בכוח לפה ודחף עמוק

תפס לי את הראש חזק ולא יכולתי להיתנגד

התחיל להכניס ולהוציא לי אותו מהפה..ממש זיין לי את הפה.כל כך עמוק,כמעט נחנקתי

ביד אחת תפס לי את הראש וביד השניה תפח עלי ואמר אני אוהב את הפה שלך את יודעת להיות כלבה טובה אם את רוצה.

הרגשתי כל כך חסרת אונים.הוא שולט בכל תנועה שלי

בכל כאב שלי,כמו חייה שרק רוצה לזיין.לא מתחשב

אני המשכתי למצוץ לו והוא המשיך לטפוח לי על הטוסיק ואמר שאני הכלבה שלו,כלבה טובה

ואז הוא הרים אותי והעמיד אותי.

חשבתי שזהו,נגמר.הוא תפס את השיער שלי בחוזקה מאחורה ומשך לי את הראש.

סטר לי על הפנים והיתקרב..אני ילמד אותך לקח הוא אמר.ועוד סטרה.ואז נישק אותי בפרעות ונשך את השפתיים חזק עד שכמעט ירד דם

סיבב אותי עם הגב אליו וזרק אותי על המיטה,אמר לי לעמוד כמו כלבה טובה אחרת הוא יענוש אותי

כל כך פחדתי ונעמדתי על 4 עד כמה שיכלתי.נשאנתי עם הראש על המיטה,הידיים היו מאחורי הגב וההיתי על הבירכיים על המיטה

הוא קירב את הזין הענק שלו לטוסיק שלי,אני לא רציתי.זה כואב אני יודעת.בבקשה לא,צעקתי אליו

הוא נתן לי סטירה על הלחי של הטוסיק,זונה מסריחה תיהי בשקט אני אומר מה לעשות.

במכה אחת חדה הוא הכניס אותו לתוך העכוז העסיסי שלי.הכאב היה עצום,כאילו עוד שניה נקרע לי התחת.

התחלתי לבכות,בבקשה דיי בבקשה.הוא לא הקשיב.אני הכעסתי אותי רק עוד יותר.

והוא ניהיה חייתי ואגרסיתי יותר ויותר.התחיל לנוע במהירות הכניס והוציא את הזין הענק שלו מתוכי,ללא רחמים..רק דבר אחד היה לו בראש.היתנהג כמו חיית פרא

אחז בשדיים שלי וחפן אותם חזק בידייו הגדולות,משש ומחץ אותם בחוזקה

משך איתם את גופי אליו בחוזקה.

פתאום,הוא הוציא את הזין שלו וסיבב אותי על הגב

הכניס את הזין כולו לבפנים לכוס הרטוב שלי והוציא לגמרי.שוב הכניס הכל לבפנים והוציא לגמרי והכניס במכה והתחיל לזיין..במהירות וחזקק תפס אותי חזק בפנים ומחץ אותם.ושוב אמר..זונה קטנה ..והמשיך לזיין בחוזקה

הוא הוציא את הזין שלו פתאום וקירב אותו לפנים שלי,הוא אמר לי לפתוח פה גדול כמו כלבה טובה.

,הוא ביקש ואני צריכה לעשות.תוציאי לשון הוא אמר..כמו שכלבות עושות.

הוצאתי,הוא גמר לי בתוך הפה ועל כל הפנים..נתן לי מכות קטנות על הלשון ואז גם על הפנים.

זה מה שאת שווה הוא אמר.

הרגשתי כל כך מושפלת במצב שלי וכנועה אליו

הוא פתח לי את הקשר שקשר לי את היידים והלך למקלחת

נשארתי על המיטה,כולי מכולכלת ועדיין לא מאמינה.

משחזרת את כל מה שקרה

המילים שהוא אמר זונה טובה,כלבה טובה הוא האדון ואני הכלבה

אני צריכה לספק אותו.הוא משתמש בי,צריך לעשות בי שימוש.

אני כלבה וזה התפקיד שלי.

התחלתי לאהוב את ההרגשה.הכאב,ההשפלה,חוסר השליטה והכניעה.

 

הלכתי אחריו ונכנסתי איתו למקלחת.הוא קירב את היד שלו לפנים שלי וניקה אותם,ליטף אותם בכזאתי עדינות וקירב אותי לחזה שלו.חיבק כלכך חזק שלא יכולתי לנשום.הרגשתי טוב.

אחרי הכל,סיפקתי את האדון שלי,ההיתי כלבה טובה:)

 

 

תגיבו יא חלאות,מסקרן אותי מה אנשים חושבים על העולם הזה של הסאדו מאזו.

אשמח גם להערות על סגנון הכתיבה,אבל זה פחות מעניין

 

נכתב על ידי אנונימית=]... , 9/6/2008 00:49  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אנונימית=]...

בת: 34




859
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנונימית=]... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנונימית=]... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)