לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My fucking life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אוח...האכזבה? אני כבר מריחה אותה מרחוק =/


טוב...אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל אני לא יודעת מה להגיד...

דבר אחד שאני מבקשת בחיים האלה -אהבה- נידלקתי עליו...כן אולי אפילו יותר מנדלקתי

להגיד שהיתאהבתי...?! זה יהיה מוגזם כרגע...אבל כן זה לא סתם הידלקות שאת רואה אותו והחושים שלך לא עומדים

בפניו ואת רוצה לטרוף אותו בנשיקות ולהיתחרמן ולא זה לא זה...זה לרצות לנשק אותו ללטף את פניו

להרגיש את חום גופו,לדעת שאני שלוו והוא שליי..להיסתובב יד ביד או מחובקיםם להיות ביחד פשוט ביחד

חלק יגיד שזה אהבה אבל לא הייתי אומרת את זה...

טוב אז לעיניין...ניפגשנו היום הוא היה אצלי לא קרה כלום ביננו סתםדיברנו ישבנו ביחד צחקנו בקטנה..

עדיין הרגשתי שהוא רוצה את האקסית...קצת כאב לי האמת,האמת? כאב די הרבה

האמת קצת קשה לי לדבר על זה משום מה,אין ביננו שומדבר מיוחד אבל כואב ליי...

פשוט לילה טוב!

נכתב על ידי Me, just Me , 18/10/2007 22:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Me, just Me

בת: 31





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, just Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, just Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)