לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה בתוך כלוב אתם קוראים לזה חופש אולי חופש גדול שתיכף נגמר...



Avatarכינוי:  motek ^^

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

מה דיכאון יכול לעורר בבנאדם..


מחשבות של התאבדות איך כולם יסתדרו בלעדיו..

ההרגשה של הלבד נורא מדכאת..

והבנתי סופית שכל החיים אני הייתי לבד וגם אשאר כנראה..

אף אחד לא אוהב אותי ונמאס לאהוב את כולם

אני זאת שגורמת להם לברוח

אני זאת שנותנת להם לשכוח

אני כל הזמן פוגעת בלי כוונה אני רוצה לעשות לכולם טוב אבל זה יוצא ההפך

למה דווקא לי מה זה לא הספיק

כל חיי אני מרגישה חרא וצורך למות ועכשיו יותר

כי איכזבתי משהו יותר נכון את כולם

נראה לי שעדיף שאני יסתום לא אפתח את הפה..

כי כנראה אני מקוללת וגורמת רע לכל מי שאני מכירה

 

המצאתי פתגם שהיה שמור היטב והגיע הזמן להוציא אותו לאור

זהו שיר שמראה על מה שאני מרגישה כלפי מישהו

שנורא חיבבתי והוא הלך יותר נכון ברח..

 

בהתחלה רק שמחה הבאת לחייה

אבל האור הזוהר נעלם מענייה

עכשיו רק עם לב שבור נשארה הילדה

שברת ולא שילמת ואת העצב רק השארת

 

היא בוכה כל הזמן רוצה למות כשאתה לא כאן

השארת אותה עם חור בלב

נטשת אותה חולה מכאב

כולה רועדת יש לה דמעות בעניים

 

הגרון נחנק והיא טבעה במים

בדמעות שבגללך זלגו במהרה

אני לא מבינה איך עזבת אותה

 

אני לא מבינה איך נפלתי במלכודת שלו

חשבתי שהוא חמוד אבל לא..

הוא מנסה לגרום לי לקנא בכל דרך אפשרית

ובדרך הכי כואבת שזה חברות הוא מנסה לקחת לי אותם

אבל לא אני לא אתן לו כי אני יצליח לשכוח אותו

ואז אני ארק לו בפרצוף נו טוב..

אני יודעת שזה ילדותי אבל אני עדיין ילדה לא..;]

בנות הגיע הזמן שאנחנו נתעלל בבנים ולא הם בנו

יחי הבנות..!!

נכתב על ידי motek ^^ , 26/9/2007 15:24  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זה רק אני והשטויות. ב-18/10/2007 10:32
 



אהבה מהי בכלל..?


מישהו יכול לומר לי...?

כי אני לא מבינה ת'רגש הדפוק הזה

ולא יודעת מתי זאת אהבת אמת או סתם הידלקות מטופשת

שאיני יודעת אם לקחת את זה ברצינות או סתם או לתת לה לחלוף עם הרוח

או שמה בעצם היא אהבת אמת..?

חח נדפקתי..=/

נכתב על ידי motek ^^ , 11/9/2007 19:13  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של motek ^^ ב-23/9/2007 22:17
 



שיר שהמצאתי על איך שהרגשתי בתקופה האחרונה..


היא מהלכת בכביש לא רוצה להרגיש

את הכאב הנורא שבגללו היא בוכה

מהלכת בין מכוניות הבינה שלא רוצה לחיות

מכונית בה פגעה, היא נדרסה

 

חשבה שנפתרה מכל הסבל הנורא

אבל היא קלטה שהיא חייה בגללו

הוא עדיין לא רוצה אותה איתו

היא פה בגלל יעוד כלשהו שאינה יודעת מהו

 

היא אומרת לעצמה בשביל מה אני חייה

כדי שכולם יגרמו לי לבכות ולא לרצות לחיות

החיים שלה בזבל היא בודדה

נמאס לה לסבול היא לא מחכה

היא חתכה ת'ורידים והלכה לעולמה

 

זה לא שבאמת חתכתי ת'וורידים או משהו כזה..

למרות שלפעמים אני מרגישה צורך לעשות זאת

אבל תמיד ברגע האחרון אני מתעשטת בזמן ולא קורה כלום

 

איפה התגובות..?! אה?אה.. חח

נכתב על ידי motek ^^ , 8/9/2007 22:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של motek ^^ ב-14/9/2007 15:31
 



לדף הבא
דפים:  

1,018
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmotek ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על motek ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)