לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I am not afraid to keep on living


I am not afraid to walk this world alone Honey if you stay, I'll be forgiven Nothing you can say can stop me going home

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

שאלון 50 אנשים 3: סתם, 20 P:


 רשום 20 איש שאתה מכיר:

1) אבא

2) אמא P:

3) דני (הא! רשמתי אותך שלישית! XD (

4)  שירה

5) תמר

6) רומי

7) פיקי

8) שוגי

9) קאיה

10) תמר2

11) נעמה

12) ירדן

13) דניאל

14) מור

15) מאי

16) רוני

17) יסמין

18) איילין

19) קרין

20) דייויד (אחרון הוא ראשון P: )

האם 9 בן או בת?

בת

האם 1 ו2  יהיו זוג חמוד? 

אהאXD

מה לגבי 18 ו4?

לא נראלי :\

באיזו כיתה נמצא 17?

אמ. ט.

את מדברת עם 12? 

כן.. ^^

מהי הלהקה האהובה על 6?

גרינדיי [x

האם ל1 יש אחים או אחיות?

אהא

האם אי פעם תצא עם 3?

היא רוצה אני לא מסכימה P:

האם אי פעם תצא עם 7?

לא נראלי ^^

האם 16 רווק?

אני מתארת לעצמי שכן CX

מהו שמו הפרטי של 15?

כתוב XD

מהו שמו האמצעי של 10?

יש לה? O.O

מהו הדבר ש5 הכי אוהב לעשות?

אמ.. להתאבד? P: אל תהרגי אותי! גם אני חושבת שזה כיף! XD

האם  13 אוהב שוקולד?

יאפ

האם יש קשר כלשהו בין 4 ו8?

לא

לאיזה ביצ'פר 20 הולך?

XDDD

ספר עובדה אקראית על 11 :

היא.. מציירת יפה ^__^

ועל 1 :

אמ. הוא אבא P:

ועל  9 :

היא.. חמודה XD

האם אי פעם היית דלוק על 15?

לא. אולי בעתיד XP

איפה  3 גר?

ת"א

מהו הצבע האהוב על 4?

ורוד [?!] XD

האם תתמזמז עם 14?

לא B |

הייתם צריכים לשאול את זה על 20 P:

האם 5 ו6  חברים הכי טובים?

אמ. חברות.. לא יודעת אם הכי טובות

האם 7 אוהב את 20?

הוא אוהב את סבאשן. ואף אחד לא מורשה לאהוב את דייויד כי הוא שלי P:

האם  8  אוהב את 19?

אמ. לא.

האם פגשת את 2?

לא נראלי.. XP

איך פגשת את 18?

בבצפר

האם ל10 יש חיות מחמד?

נראלי שארנבות [?!]

האם  12 מבוגר ממך?

כן

האם  17 הוא האדם הכי סקסי שקיים?

אמ.. P:

 

לדני  C

[:

 

נכתב על ידי , 8/8/2007 22:31  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



AbCdEfGhIjKlMnLoPqRsTuVwXyZ


אמ. אמרו לי לעדכן. P:

המפ. אתמול הייתי עם תמורי אצל דניאלושקה והיה נורא כיף ^.^

ויש לדני חתול שקוראים לו ג'רארד ותמורי והוא במערכת יחסים XD

(לחתול השני הג'ינג'י קוראים רופרט ) :C

אממ

והיום סתם ראיתי הרבה טלוויזיה והייתי הרבה במחשב..

ואכלתי איזה 3 שלוקים XD

[הגדולים האלה ^^" ]

. . .

טוב. מחר אני צריכה לשמור על אחותי .. 3:

See ya ^^

Noa

נכתב על ידי , 7/8/2007 17:18  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDavid :3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על David :3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)