לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NEVER give up



Avatarכינוי:  ma$h$

בת: 31

ICQ: 303650732 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

לגמור עם{את} החודש




טוב נו סוף חודש חשבתי שמגיע לכם עידכון מעריצים [סתם ניראה לכם!?..]

יש מלא דברים לספר עליהם וכרגע אין לי מושג ממה להתחיל...=\

טוב נתחיל במשו מצחיק....

קיצר אני ונטע שיגעונות כל יום [זונה למה את עוברת?!??!?!?!?] קיצר היום נטע מנסה להוכיח לי שמקסים רוצה אותי ולא אותה כשהיא בעצם כן רוצה אותו עזבו בלבלות אז היא דופקת לי תיציאה שלה ''ניראה לי אני רוצה אותו שוב פעם והוא אותי כבר לא כי אני לא יכולה לדבר איתו פתוח כמו שאת...'' ''בטח הוא רוצה אותך'' ואני עונה לה יענו ''מה ניראה לך?! הוא מאה אחוז לא בעניין של בנות פתוחות הוא רוצה בנות סגורות כאלה את יודעת נו.. כמוך!!!'' פאק ויש לזה שתי משמעויות ואני קלטתי שנטע הבינה בכיוון הלא נכון בטח כמו שרבים ממכם יבינו כשיקראו אז אני כולי קיצר פיפ בשיעור לשון מתפקעת מצחוק!!!...

או שפיתאום המורה מעירה לי ואני לא אומרתי כלום כל השיעור [יש להן נטייה נוראית להעיר לי ולפנטז שאני עושה משו בליעט!] אז היא כזה מרייה כמה את מדברת!? אני כזה אני לא! אני רק הסתכלתי עליו קיצר נשפכנו חחח זה היה בזמן שהסתכלתי על מקס שהוא ישלח כבר את הפאקינג סמס חחחח

עוד דבר אחרון בנושא מקסים נטע תחליטי כבר והוא סתם ידי שלי וניראה לי אני זאת שהתיידדתי איתו במקום נטע מוזר טוב... הבה נעבור הלאה..


בואנה זה עידכון יבש....

אויש יש לי כל כך הרבה לימודים על הראש....

*החזירו לי ת'עבודה בפילוסופיה ואני כמובן לא ציפיתי מפחות מ100 וזה מה שקיבלתי אחח חולה עליי

*נמממנממ...יש לי 2 מורים  פרטיים מטמטיקה וצרפתית

*מלא מבחנים על הראש

סגרנו את הנושא הזה


כמובן הדבר הכי חשוב זה אנטושקה סיפרתי כבר שהיו פאקינג 5 חודשים איתו הכי מולשמלמים בארץ!? כע וולנטייז דיי היה בנזונה

אין על הבנדאם הזה!!

נמנמממ אה עכשיו אני הולכת לאימון שלו בשישי באיגרוף תאילנדי בדיזי קיצר בנזונה אני מוציאה עליו עצבים דופקת לו מכות וזה משחרר הכישרמוטה סעמק איפה הייתי כל הזמן הזה וזה אשכרה בידיוק מה שאני צריכה חחח אני כבר מחכה לזה בקוצר רוח!

קיצר אימון שעבר הוא אימן אותי בקטנה על הגנה אז אני קיצר עיצבן אותי אז דפקתי לו בוקס לאף והיה לו פצע אז פתחתי לו אותו בקטנה ואז שזה לא מספיק דפקתי לו בירכייה לביצים..=\ מסכן לא נורא חחחח

קיצר קטע קלטו אנחנו שם מנקים שוטפים עם ספונג'ה אז אני מחליקה שם כזה בכיף והזהירו אותי שאני יפול כי זה מחליק כזה על המיזרונים ואז בלי כוונה כשאנטושקה קארטושקה קרא לי אני כזה בא וצ'אפח בוםםםםםםםםםםם עשיתי סלטה ונפלתי על התחת מסכן הישבן שלי עדיין סובל חח אבל זה היה כזה מצחיק!!


ועכשיו חדשות חצי טובות....רבתי עם אמא בפעם המי יודע מה ועם כל ריב זה רק מחמיר ואני מרגישה עוד יותר גרוע... עד שלא התפוצצתי ואמרתי לה בסוף הכל בפנים היא לא נירגעה אני ממש מקווה שהכל בינינו יסתדר למה אני מזה נימאס לי מהמצב הזה שהיא מגוננת עליי יותר מידי פאק אני כבר לא הילדה הקטנה שלה איזה סרט... יום שיש רבנו אחישרמוטה כשחזרתי.. וזה רק בגלל שאני כייאלו לא בבית כימעט [כע בטח =.=] ושאני לא עושה כלום בבית [חחח כע כמו תמיד =\] ואני מזה לא רוצה להיות בבית כי לא נעים לי ממנה היא כל הזמן רק צועקת קיצר פתרנו תבעיה הזאת אני מקווה...

עצה שלי השבוע דברו על מה שמפריע לכם תוציאו החוצה אחרת אתם מקלקלים לעצמכם ולסביבה שפכו מה שמציק לכם אל תשמרו בפנים כי בסופו של דבר ניפגעים הכי הרבה זה אתם!

יא צ'יל אאוט ביאטצ'זזז לאביה!

                                         

 

נו איך אני!? חחחח ><

נכתב על ידי ma$h$ , 24/2/2008 18:05  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-25/4/2008 23:15
 



חצי האנגאובר ושיגעון מוחלט[מצב רגיל אצלי]


בליעעחה מוחה... זאת אומרת בוקר טובב חחח=]

תוהים למה אני כותבת כל כך מוקדם!? פחח ביפן עכשיו בכלל איזה 4 בצהריים אז מזה משנה ואיך זה קשור!?

עכשיו אני מרגישה כמו היפנים בבוקר סושי בצהריים סושי ובערב סושי..=\ טוב נו אני אוכלת סושי עכשיו...

כע כע יש לי מאנצ'ס ענקי אחרי אתמול.. כע ניחשתם שתינו עד מעל הראש בעעעעעעעעעעעעעעע

מרב שאני מסטולה עוד מאתמול אני לא מצליחה לא תפוס את הפאקינג סושי במקלות זה נופל לי או מחליק בליעט..

שתדעו ואני עוד מומחה בלאכול עם צופסטיקס [המקלות]

אוקי הבה נתחיל לספר מאתמול.........


מכירים ת'קטע שאתם חושבים על איך להתחיל ופתאום עולה לכם כזה מסך שחור עם אפור כמו טלוויזיה מקולקת או בלי שידורי לווין... כע אני יודעת מוזר..אמרתי כבר שאני בהאנגאובר!? אז שתדעו שלא תחשבו שיש פה איזו משוגעת שכותבת חחח

אוח בליע הדבר הזה הירוק הזה של הסושי זה שבא עם העצות כזה בנזונה פתח לי עכשיו את כל האף אוחח חזק

טוב איפה הייתי..אה כע נו קיצר בוקר כמו בוקר[של אתמול] קמים בקושי אז זוחלים לאמבטיה אז מדשדשים לארון הגדים ופוף מוצאים את עצמכם פיתאום באותו ככה הבוקר שלי פחח..

בשעתיים הראשונות של ספרות עבר מהר נטע בבלבלות עם עצמה כמו תמיד...מקסים או שלומי!? אני מצביעה מקסים לנשיאות!! יאללה נטע תחליטי כבר =] לא משנה מה  זה יהיה אני בכל זאת יאהב אותך 33>[קחי את מקסים!!:)]

בואנה ניראה לי הסושי פה משנות התתנ''ו חכו רגע הלכתי לטבוע אותם!! זונות הביאו לי סושי לא טרי איפה העורך דין שלי!?

עזבו זה היה הזוי גם אחותי צורחת לי פה ברקע מעצבנת קטנה אבל אין עליה..=]

-בהפסקה הלכנו לעץ לי ולבר היה קר כמו תמיד אז התחממנו נטע וזהבה איפה שם גם כל השאר ויושבים לנו ו..לא משנה נעבור הלאה


כוסעמק שעתיים לשון לא יודעת איך העברתי ועוד הכריחו אותי לכתוב אז כתבתי וכאב לי כבר השכל התבשל אז כמו תמיד במקרים כאלה אני משתגעת ומופיע כפתור חרום שחייבים לעשות דאחקות אז התחקתי קצת את נטע..

מצאתי ת'צמי עושה לה משו בשיער ואז היא פיתאום באה ביציאה:

נטע: ''נכון השיער שלי כיפי עכשיו?''

אני:''וואלה כע למה?''

נטע:''כי חפפתי אותו אתמול''

-הבעה של תמיהה והפתעה ענקית ושוק>אני:''מה באמת!? 3 שנים לא חפפת ואתמול החלטת לחפוף?!?!?רק חבל שלא חפפת ת'צמך פחחח(סותמת 'תאף כיאילו מסריחה)''

נטע:לא גם אתמול הקלחתי(מתפקעת מצחוק )

אני:''הללויה לא יאמן מהלידה לא התקלחה ופתאום החליטה להיתקלח!? מה קרה מה מת ביער?![פתגם רוסי][kakoi slon vlesu zdohnul!?]

נטע:-מתפקעת מצחוק על סף דמעות בעצם הן כבר יורדות-אתמול מת לי סום[סוג של דג בעצם דג נו]

אני:'' חח כע בטח אכלת אותי יא רוצחת דגים ככה את סתם אומרת שהוא מת ואת בעצם אכלת אותו יא רוצחת!''

נטע:''אני לא!!!

אני:''בטח בטח אני קולטת אותך מבשלת אותו שם על מחבת ואז יושבת לאכול אותו כמו איזה חתול רעב מה אין לך משו אחר לאכול היית חייבת לאכול ת'דג!?''-מתפקעת מצחוק בעצמי-

בנתיים המורה מעירה לנו ואנחנו נישפכות

נטע:''לא לא אכלתי הוא מת טיבעי הוא היה זקן! בן 5 שנים! וכזה קטן!! אני ''קברתי'' אותו באסלה''

אני:''חח ברור אחרי שהוא עבר מטבוליזם מהבטן שלך ברור שהוא בסופו של דבר ימצא 'תצמו באסלה''


חח קיצר אחרי זה אנחנו התפקענו וזה היה משפט השבוע הצחיק חחחחחח

אחרי בצפר ניפגשתי עם אנטון לחצי שעה בואנה הבנאדם הזה עבד ביום חמישי בתור מלצר במסיבה של דוסים!! פחחחחחחחחחחחחחח התפקעתי הוא הראה לי ווידאו איך שהם רוקדים והכריחו אותו גם לרקוד איתם חחח קיצר הוא חזר משם שיכור מוייסקי משו באסט אז ככה שהוא יומיים ברציפות שותה שילשום ואתמול חח היה לו כזאת הבעה בפנים אני התפקעתי הוא לא ישן בכלל וקם לבצפר חח אני לא יודעת איך הוא הלך בכלל עד לבצפר שלי המסכן חחחח

אחרי זה הלכתי לעבודה...אה והסתפרתי ככה:

                      

 

באמת כשיהיו תמונות אני אראה לכם ת'צמי כמו קארה של ויקטורי בקהאם או של ריהאנה (נטע דיי להשוות אותי לריהאנה)                                           


  אז חזרתי הבייתה ונסעתי לפ''ת שם בשביל להרוג את הזמן יצאת עם אולג ואלכס הלכנו לשחק סנוקר

אולג כולו חש שהוא יכול עלי בסנוקר אז שיחקנו משחק על משאלה ואני ניצחתי אותו אז יש לי משאלה ואז אני וטנק שיחקנו נגד אלכס ועוד מישו מה שמו גם אותם ניחצנו אחרי זה ניפגשתי עם סאשקה ונסענו לתל אביב בנתיים בשביל להרוג ת'זמן פיפטנו צחקנו השתגענו נורא התגעגעתי אליה סאשולקה איי לאביו יאלה מתי החתונה עם שלומקה!? חחח


הגענו יחסית מהר חח הזמן טס כשנהנים אז הלכנו לגן העיר שם חיכתה לי הבובה שלי אניקה אנטונצ'יק מיי לאב,אלכס ואלכס חחח המון אלכסים ביום אחד חחח בנתיים אני ואניצ'יק דיברנו בקשר למשומפרטי אנטון הלך לקנות כביכול מה שחשבנו טקילה אבל בסוף הוא חזר עם אלכסנדרוב בבעעע ומלא מיצים דוחים..=\

בכל הזמן הזה הצטלמנו באו עוד אנשים הישתגענו סאשולקה המסכנה ישבה בצד ושאלה ת'צמה לאן היא הגיע מי זה האנשים המשועים האלה וצחקה גם חח אלכס ואלכס לא הפסיקו להיות חרמנים על כל העולם ואחותו..

קיצר סאשולקה שלי שהיא שיא התמימה וניראת הכי לא רוסיה בעולם ולא אוהבת לדבר רוסית כי יש לי מבטא מוזר החליטה להתערב עם אלכס שהיא כן דוברת רוסית על מסטיק קיצר בסופו של דבר ילדה אחרת התערבה איתו וזכתה במסטיק חח ואלכס אבאסרלסה חחח מגיע לו חחח


שנה עד שהשתייה הגיע וכמו חוק מרפי היינו קצת וכשהשתייה הגיעה כולם באו התאספו מלא אז מי היה וול איוון ניקו טל מאמי שלא ראיתי אותו מלא זמן עוד 3 אנשים שאני לא זוכרת 'תשם שלהם אבל אני מכירה אותם ועוד איזה פיצקיות משום מקום מלא בנות קטנות וצווחניות בואנה רציתי לבעוט בהם חח אה ועוד אלכס הגיע דאמ חחחקיצר היה מלא אנשים

שתיתי במידה כע לא יותר מידי ולא פחות מידי הייתי מסטולה פשוט עפתי מהשוט הראשון כי אחרי המון זמן שלא לקחתי וודקה ליד בכלל או שהייתי בסביבתה זה דפק אותי אחישרמוטה ניראה לי שימי ההוללות שלי שוב פעם התחילו סאשולה גם שלך!!!

אני ואניה שם התנשקנו אחישרמוטה אלכס ואלכס רבו עלי מי יקח אותי בסוף אנטון חח חמוד העיף אותם ולקח אותי לעצמוחחח

אחרי זה אני סאשולה ואניה הלכנו לשירותים הציבוריים (השיחים) לי לא בא ואניה בא הכל קיצר סאשה קצת השתחררה ואמרה שהיא צריכה זיין אני ואניה ''אין בעיה יש שם מלא בנים נצא למבצע מצא שיין לסאשה'' חחח היה כזה מצחיק היו המון צחוקים אבל פאק ב11 הייתי צריכה להיות כבר בבית אז לא נורא זה הכל בגלל שהייתי צריכה לקום מוקדם ב6 ולחזור לתל אביב עם סבתא שתשמור על הקטנה  עזבו סיבוך..


אז שמעו המשך אני קניתי ביסלי כי רציתי להפיג 'תריח ולהחזיר את הצלילות אז קניתי אחד גדול הולכות אני וסאשה בדרך פיתאום תופסות מונית מהר מזל שהיא הייתה חצי ריקה היינו כאלה מסטוליות חבל על הזמן וסאשה בכלל הסטלה דפקה אותה הכי שרמוטה המונית מיסטלה אותה!! חהחהחה אני זוכרת שהיא לא רתה יותר ביסלי ואני דחפתי לה לפה כי לא רציתי להשמין לבד והיא כזה מאהש את מרעילה אותי את עושה אותי שיכורה בבישלי הזה יש אלכהול הוא עושה אותי מסטולה דיי מאשה חהחהחהחהחה מזה ניקרעתי נישפכתי שם במונית עוד מעט התשנתי מרב צחוק אין זה היה כזה מצחיק ועוד הפרצוף שלה חחח יופי הוצאנו את סאשה לטייל והיא חוזרת בהוכחה מדעית חדשה בביסלי יש אלכהול והוא ממסטל תיזהרו לכם!!!

 

חח קיצר סיימתי ביאצ'אזזז יום נעים ושבת שלום

 

דרך אגב קצת כבוד את הפוסט הזה כתבתי שעתיים ופעמים נפלתי מהכיסא מרב בצחוקים פה!!

נכתב על ידי ma$h$ , 9/2/2008 08:39  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BG-Smash ב-24/2/2008 17:03
 





836
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לma$h$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ma$h$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)