לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lock


היי בבלוג הזה אני אכתוב סיפור אם תגיבו יותר אז אני אשים יותר פרקים ויותר מהר:] הנה הפורום של הבלוג: http://www.tulz.net/?f=29121


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פרק 12


פרק 12

 

בפרק הקודם

אורי:טוב

אז אתמול בבית של רני ראיתי שההורים שלו מספרים לו משהו

גלי:על מה?ואז מה?

 

..     ...

אורי:אז ככה שמעתי שאמרו שהתקשרו מהבית חולים על הXXX שעשה לפני שבוע

 ושהוא צריך לבוא עוד פעם ביוםXXX בשעה XXX לבית חולים להXXX

 

גלי:מה בית חולים עכשיו?!!מה הוא עשה לפני שבוע בבית חולים?...באיזה שעה ובאיזה יום?למה לא אמרת

 

אורי:אני לא יודע לא שמעתי את כל הדברים רק כמה

גלי:אוי מה נעשה

אורי:תקשיבי שניה אל תספר לאף אחד..אסור לך כשנהיה בטוחים נספר את מבטיחה?

גלי:כן..

אורי:גם ליעלי ולנועה!!

גלי:כן כן טוב

 

אורי:טוב יאלה בואי נלך אליהם מבלי שיחשדו

גלי:מה נגיד להם?

אורי:אמ...

גלי:גלי הא יש לי רעיון נגיד להם שהזמנת אותי לפה ושסתם דיברנו

אורי:טוב יאלה..

 

 

הם באו למקום שישבו

יעלה:מה קורה חבר'ה?איפה הייתם?

גלי:הא סתם אורי אמר לי לבוא לדבר סתם ככה

נועה:על מה?

אורי:אישי

רני:מה קורה פהה

גלי:דיי נוו

אור:נכון תעזבו אותם

תום:=]

 

גלי:האלווו מחר אנו עושים לאחותי מסיבת הפתעה לא?

אורי:כן בטחח

תום:באיזה שעה האי חוזרת?

גלי:אמ...בסביבות 4 אם אני לא טועה

רני:סבבה נגיע אליך בסביבות 12-1

גלי: טוב לפחות מחר חופש

אור:כן

 

 

-צלצול-

 

עוד שיעור משעמם ועכשיו היסטוריה

..

גלי:ואי אני מזה שונאת היסטוריה ז'משעמםם

תום:נכון

 

המורה נכנסה

המורה:בוקר טוב

 

בוקררר.

 

...

ככה כמו תמיד סיפרה וסיפרה וסיפרה

..

גלי כתבה פתק 3 פתקים שכתוב עליהם אותו דבר (לנועה ליעל ולאור):

"נועוש?יעלוש?אורוש?

את מוזמנות אלי הערב וגם לישון אצלי

תחזירו לי תשובה

גלוש

 

אחרי זה

יעלה החזירה תשובה

"אוקיי ,בטוח אמא שלי מסכימה

ויהיה בלי בנים גם לפני השינה?"

 

גלי:כתבה בחזרה:

"לא צריך לא?

יהיה מסיבה של ארבעתנו

 מי צריך כל הזמן בנים"

 

ונועה ואור גם החזירו תשובה ביחד(המורה הושיבה אותם ביחד אחרי תקופה)

אור:

"אני אשאל את אמא שלי"

נועה:

"גמני אבל בטוח תסכים=]"

 

ושלחתי להם סבבה

ואחרי זה גם יעלה שלחה עוד פעם

"נכון חחח"

אחרי זה בדיוק כשגמרתי לקרוא

המורה ראתה אותי

גלי אני רואה משהו אצלך?

גלי:לא

המורה:טוב מאוד

ואת הפתק הזיזה הצידה לצד של תום ולא חשבתה

..

ובהזדמנות תום קרא את הפתק ששלחה יעלה

...

 

 

צלצול

שיעור תנ"ך

 

...

גלי:כל שיעור לא יודעת למה משעמם לי חחח

תום:כן הא?!

 

תום שלח פתק לרני

"רני

תקשיב הערב עושים אצל גלי

.........."

(הוא אמר לו מה שכתוב בפתקים שהוא קרא)

 

והוא שלח לו בחזרה:

"אז נראה אם לא יהיה שם בנים"

 

ותום שלח:

"כן ספר גם לאורי"

 

 

........

גלי:תומוש על מה כל הפתקים האלו?

תום:סתםם משעמםם

גלי:באמתת

תום:כןן

גלי:אם אתה אומר...

תום:מה את רוצה סתם משעמם מה אפשר לעשות במקום זה

גלי:ללמוד

תום:מצחיק מאוד

..

סתם ככה עבר שיעור

ועוד שיעור

ועוד שיעור

 

 

-צלצול-

 

הביתההההההה כולם צעקו

 

הלכנו הביתה בדרך סתם דיברנו

 

.......

גלי:חזרתי אמאא

גלית:טוב נשמה האוכל מיד תהיה מוכנה

גלי:טופ ואמא הזמנתי הערב את יעלה נועה ואור לישון אצלי

גלית:טוב ומי זאת אור?

גלי:ילדה חדשה בכיתה

גלית:אוקיי למה לא...

............

גלי עלתה למעלה בנתיים והתחברה לאייסי

 

אור שלחה לה הודעה:

אור:גלי את פה?

גלי:כןן

אור:שאלתי את אמא שלי

גלי:ומה היא אומרת?

אור:היא מסכימה=]

גלי:יופי טופי

אור:מתי אבוא?

גלי:מתי שאת רוצה?

אור:בסביבות איזה שעה?

גלי:אמ...ב6 ככה

אור:טוב...אביא פיז'מה ומברשת שיניים ובגדים למחר=]

גלי:אוקיי...טוב אני עפתי לאכול יאלה נתראה ביוש

אור:בייביי בתיאבון..

 

 

גלי הלכה לאכול

..

אחרי זה הלכה לחדר

צפתה בטלוויזיה ו...

אסמס אסמס אסמס הודעה אואואוואוא

(הודעה בפלא)

גלי:הבנתייי(חחח איזה צליל להודעה )

 

זאת היה הודעה מ........

 

 

 

 

 

 

המשך יבוא... 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי דינושק'לה , 3/12/2007 19:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  דינושק'לה

בת: 30






166
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדינושק'לה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דינושק'לה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)